519 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Yderst kræsen kat Yderst kræsen kat
Hej kattegallerifolk
Min kat, Mis, er blevet beordret skånekost, da hun skal have noget, der er ikke er for hårdt for maven. Hun kan ikke lide det skånefoder, som dylægen har odineret, og vi har (i samspil med dyrlægen) prøvet nogle andre typer, som hun nogle gange kan spise og andre gange ikke rør. Hun må gerne spise fisk og kylling, men ikke altid hun vil. Rejer gider hun ikke. Hun må ikke for få fede fisk. Har i nogle gode råd til en type vådfoder, eventuelt noget man selv kan lave? Hun er en kræsen lille mis, og det nytter ikke noget at sulte hende =)
//Natasja
0 synes godt om
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.288
Jeg mener også at det fåes som vådfoder men er ikke sikker. Du kan se det på Hills' hjemmeside.
Hverken Trold, Mads eller Elvis gad heller ikke at have RC Intestinal eller den fra Specifik.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 387 Katte: 4 Emner: 191 Svar: 7.288
Hvis vi snakker egentlig skånekost, så er det jo det man køber hos dyrlægen. Altså hvis kattens mave betegnes som "syg".
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
A/D er ikke nødvendigvis til meget syge dyr. Det kan osse bruges hvis katten er tynd og som jeg bruger det, når min hunkatte er drægtige eller diegivende. Jeg køber det så i england. da det er væsentligt billigere.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Men som det ofte er med kræsne katte, så må man prøve sig frem og man kan risikerer at skulle mange mærker igennem inden man finder det rigtige.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 35 Svar: 172
Hun får spist sine måltider,som hun skal (hun har haft en allergisk reaktion i maven, IBD, og har herefter været MEGET kræsen, og får at hendes lever ikke tager skade, så har det bare været GULD at finde noget hun kan lide).Vi fandt en forhandler på Nørrebro, som ikke er så dyr igen og har vareprøver på det meste foder.. Tusind tusind tak for hjælpen
GOD WEEKEND!
Natasja
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 35 Svar: 172
Yderst kræsen kat