{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Hjælp, katten prutter {{forumTopicSubject}}

Hey,

Ja nu må I ikke misforstå mig, ved godt alle katte prutter og det er normalt og sådan..

Men Guffes prutter stinker seriøst som en septitank.. Det er SÅ slemt, man skulle sq nogle gange tro han havde lagt en "kage", men det er bare prutter..
Kan man fodre med noget, eller gøre noget for at det ikke stinker sådan?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp, katten prutter
  • #1   1. jan 2011 hva fodre du med ?

  • #2   1. jan 2011 Min kat pruttede engang også rigtigt slemt.... Man kunne kun vaske han prut ud af tøjet. Man jeg har skiftet foder nu til Hills I/D mener jeg det hedder og han prutter ikke mere.

  • #3   1. jan 2011 Fodrer med Diafarm/Diacat...
    Har ærlig talt ikke råd til Hills, og Dicat har altid fungeret fint og deres pels er lækker og det hele..
    Og RC kan Bastian ikke tåle..

    Kunne man mon købe en lille pose Hills og give som godbider, og det så hjælper?


  • #4   1. jan 2011 RC og Hills er næsten samme pris . og i længden koster det det samme . Du køber bare i større mængder . er næsten sikker på at det er foderet der gør at de lugter .

  • #6   1. jan 2011 Du kunne overveje at fodre med Feline Porta, det er uden korn og meget animalsk protein og ikke så dyrt. Uden at kunne bevise det, vil jeg påstå at mange kattes forskellige sygdomme kan tillægges fodret og især det der er tilsat som fyld, såsom korn, roetrevler og hvad der ikke er en naturlig del af kattens kost. Men det er meget svært at finde et foder der ikke er tilsat et eller andet ganske unødvendigt. Måske derfor så mange begynder at fodre med BARF.

  • #7   1. jan 2011 Men nu er problemet så også bare, at det kun er Guffe der prutter.. bastian er meget kræsen og har en meget sart mave.
    Han kan ikke li Hills og han kan ikke tåle RC..


Kommentér på:
Hjælp, katten prutter

Annonce