{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Nytår {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Først godt nytår smiley håber i er kommet godt og sikkert ind i det nye år smiley

Så er mit spørgsmål hvad gør i til nytår med jeres katte ?? Mine var død bange igår aftes og nat, og aner ikke hvad man skal gøre, hankatten ville helt vildt gerne ud, men det turde jeg ikke... Såå hjælp hvad gør man ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nytår
  • #1   1. jan 2011 Mine tog det forbløffende roligt, de 2 gamle var helt ligeglade og den "lille" hanhat syntes det var direkte spændende. Så mine bekymringer var ganske spildte.
    Men hvis dine katte er bange, så vil jeg anbefale dig at give dem Zylkene eller lignende produkt næste år og ellers give dem mulighed for at gemme sig fx i et skab.


  • #2   1. jan 2011 Min er skide lige glad smiley den sidder og kigger på det og sys sikkert det er vildt spændende smiley
    Men jeg plejer at have tv'et tændt rimelig højt , og godt med lys over det hele smiley


  • #4   2. jan 2011 Jeg vil mene at hvis de er dødskræmte, så er det måske en god idé at snakke med dyrlægen om at få noget beroligende som Zylkéne til dem. Det er ikke noget de behøver at have hele året. Jeg læste også et sted at man kan få en cd med "nytårsfyrværkeri" så man kan vænne dem til det i god tid. Og ja, ellers gode trygge og hjemlige rammer, lyset og evt. tv eller musik kørende. Og i det hele taget opføre sig normalt så katten/hunden ikke bliver bekræftet i at der er grund til at være bange.

    Mine virkede kun lidt jumpy omkring midnat da det stod på sit højeste, men det var kun ved meget høje brag, og det var ikke værre end at jeg kunne distrahere dem med et stykke legetøj. De blev så også holdt inden døre hele aftenen, selvom de gerne ville lidt ud, men lige den aften er det altså mor her der bestemmer smiley


  • #5   2. jan 2011 Mine var ret bange og gemte sig under sengen ;P
    Så kl. 12, måtte jeg ligge og snakke med dem, for at berolige dem.


  • #6   2. jan 2011 3 af mine sad under sengen i soveværelset .. de 5 andre var totalt ligeglade. og hunden ligeså

  • #7   2. jan 2011 Hej igen smiley tak for jeres svar smiley
    Tror jeg må snakke med dyrlægen til næste år, især for hunkattens skyld hun er først ved at blive sig selv nu, hun gemte sig under sengen og har mijavet meget de sidste dage, er glad for at jeh var hjemme hos dem smiley men hvornår er det forsvarligt at lukke dem uden igen ?? Mine kom først ud om morgenen..


Kommentér på:
Nytår

Annonce