{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af rullegardin 500 kr.
  • Pudsning af vinduer 400 kr.
  • plæneklipper-service 485 kr.
  • Hjælp søges til ophængning af 77” OLED TV 343 kr.
  • Ukrudtsfjernelse forhave og baghave ved byhus 1.000 kr.
  • Prime and paint 65m2 ceiling (ceiling height 2.4m) 3.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbevaring af malt
  • #1   3. jan 2011 Jeg plejer at opbevare det ved stuetemperatur.

Jeg giver dem det i lidt vådfoder max 2 gange i ugen. De er dog så vilde med det at de også spiser det direkte fra tuben smiley der er det bare svært at styre hvor meget de så får.

Jeg har hørt at man ikke må give dem det hver dag, da de kan blive "afhængige" af så deres mave ikke fungerer naturligt til sidst, men håber der er en mere viden om det lige kan verificere dette smiley

• #2   3. jan 2011 Her opbevarer vi det også i stue temperatur. Mine misser får det gerne et par gange i ugen, men hvis de har kastet en hårbold op, så får de det i nogle dage i træk, for ligesom at hjælpe misserne med at få det godt igennem systemet.

• #3   3. jan 2011 Tak for svarene (: Så vil den blive opbevaret ved stuetemperatur. Indtil videre virker hun ikke ligefrem vild med det, så har smurt det på hendes pote og nu sidder hun og gør sig ren. Det skal virkelig bare ned i hende, for hendes mave har det ikke godt.

Der står følgende på pakken:
    Feeding recommendation: Gimpet Malt-Soft can simplu be administered from the tube or mixed with food. Approx. 5 cm pr day vill enhance your cats well-being. The administered dose can also be doubled.

Mh.

Kommentér på:
Opbevaring af malt

Annonce