{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Balladekatte - er de bare sådan? {{forumTopicSubject}}

Hej alle katteejere (og især jer med hund også.)

Jeg ejer to indekatte. En perser på 1,5 år og en blandingskat på 8 mdr. Det er mine første katte. Nelly, perseren, fik jeg i februar sidste år, og hun er ret stille af sig. Hun lærte hurtigt hvad nej betød og prøver ikke grænser af så ofte. Til gengæld tog hun sig nogle vilde "turboture" gennem lejligheden nogle gange om dagen, og i en lang periode også om natten. Og hun har lavet vilde ridser i mit trægulv på den måde. (Jeg klipper klør og hun har kradsetræ.) Så var det som hun faldt lidt til ro over sommeren. Hun lærte også at sidde pænt på kommando og at lade være med at hoppe op på køkkenbordet. Jeg er meget hjemme, da jeg er studerende, men tager nogle gange i min kolonihave en hel dag, og havde dårlig samvittighed over at være væk fra hende og måske hun ville more sig mere med en anden kat, da jeg tydeligvis ikke var så godt til at lege kattefange. smiley Så fik Cicero, blandingskatten, som 13 uger gammel killing i august. De første måneder tumlede han bare rundt som killinger gør uden at vide hvad nej betød og han legede ikke så vildt at det gjorde noget. Nu er han ved at være voksen af udseende, og nu er de begge blevet balladekatte. De ved hvad nej betyder, men skider for det meste på det. Cicero går på køkkenbordet hver gang jeg har været derude for at tjekke om jeg har glemt noget til ham, hvilket jeg aldrig gør! De leger vildt flere gange om dagen og sover så resten. De leger også vildt en time eller to om natten, hvor jeg ligger vågen, fordi jeg kan høre de smadrer ind i ting. De har kradset tråde ud af min sofa, selvom de ikke kradser decideret i den. Der er pelstotter overalt fra Nelly, selvom jeg børster hende dagl