bruger sengen som toilet ! {{forumTopicSubject}}
Min ellers så dejlige og elsklige kat grethe, har fået den vane med at bruge vores seng som toilet, dagligt !! første gang var da et barn havde tisset i sengen, og hun gjorde den "oven på" siden har hun gjort det mange gange, nogle gange flere gange om dagen, vi har endna oplevet af vågne op i bæ, fordi hun har gjort det mens vi sov i sengen ! hvad gør man?? for at venne hende af med dette igen, hun er omkring 8 måneder og det er først blevet et problem inden for de sidte 2 måneder, ellers har hun ALDRIG haft et uheld !!
håber i har nogle gode råd, da jeg er ved at blive vandvillig over min lille baby
dec 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 121
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Svar: 3
Jeg forstår fuldt ud dit problem. Min kat Oliver begyndte pludseligt at tisse i min seng da han var et halvt år, han gjorde det hele tiden, mange gange 2-3 gange om dagen.
Dyrlægen gav mig det råd at skaffe sådan nogle dimser til at sætte i sine kontakter ( Feliway ) eller få ham kastereret.
Jeg fik ham også tjekket for urinvejsinfektion.
Jeg valgte dog at få ham kasteret, og jeg fik 2 uger senere en lille hunkilling. Pludseligt en dag stoppede det ligeså hurtigt som det kom, efter flere måneders kamp.
Jeg ved ikke om det var hans kastration eller den nye kats skyld, men det stoppede ihvertfald.
Så der er håb
Jeg ved ikke om din kat er stereliseret. Men jeg syntes bestemt du skal prøve en masse ting af inden: Feliway, vaske dine dyner i Rodalon, sørge for at kattebakken altid er ren og indbydende, lukke af for soveværelset i et stykke tid og så håber jeg inderligt det bare er en fase. For jeg ved hvor HAMRENDE inrriterende det er .
Hilsen Stine.
jan 2010
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 5
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
bruger sengen som toilet !