{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

rikke C
rikke C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

HÆLP MIG! {{forumTopicSubject}}

Jeg kan simpelthen ikke finde mig en gråstribet kattekilling. Jeg har ledt over alt på nettet, og jeg kan simpelthen ikke finde en killing der er de der 12 uger gammel.
Så hvis der er nogen (gerne på sjælland) der har en der er max 12 uger så skriv endelig et indlæg.
Håber på endelig at finde den "helt rigtigte" killing!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HÆLP MIG!
  • #1   8. feb 2006 Hvorfor skal den være max 12 uger???

• #2   8. feb 2006 Arh den skal forhåbentlig være min 12 uger, men stadig killing!?! Den må jo ikke komme fra moderen før den er fyldt de 12 uger!

• #3   9. feb 2006 Killinger SKAL være min. 12 uge!!!

• #4   9. feb 2006 indiente - det var ikke for at råbe, men for at det skulle bemærkes.. :S bruger ikke rigtig store bokstaver og ! tegnet normalt, nok derfor det gik lidt galt.. :S

• #5   9. feb 2006 Jeg siger det samme som Britta. Dyrenettet eller dba. Det var der jeg fandt mine misser!

• rikke C
    rikke C Tilmeldt:
    dec 2005

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #6   9. feb 2006 Til dem der nævnte det jeg skrev med de max 12 uger:Jeg er godt klar over at killinger skal være MINDST 12 uger inden de tages fra moren, men det jeg mente var at den ikke skal være voksen eller halv voksen. Jeg fik min sidste kat fra voksen, og har endnu ikke selv haft glæden af en killing, hvilket jeg håber på denne gang. Det var derfor jeg skrev som jeg skrev, og det skal lige understreges at jeg ALDRIG kunne finde på at tage en killing fra sin mor før tiden, eller købe en killing der var under de 12 uger...!!
    Til LotteBeCon: tusind tak for dit tilbud, men jeg er desværre ikke interesseret i en langhårs kat! Held og lykke med salget!
    Til alle andre. Jeg vil prøve at kigge de steder i har henvist til! det har jeg nemlig ikke prøvet endnu! og mange tak for hjælpen!

Kommentér på:
HÆLP MIG!

Annonce