1.351 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Knæk på Halen :( ?? Knæk på Halen :( ??

Siden vi fik vores anden killing hjem, Nemo har vores første killing Lille Jau "hængt" underligt med halen, jeg har så lige opdaget i dag at det er et knæk han har fået,

hvad gør man ved det ??

Altså han er ikke ondt, og virker ikke generet af det, men han kan da ikke rende rundt med en "knækket" hale..
Skal til dyrlægen med ham mandag, men jeg er da ret bekymret for den lille trold !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knæk på Halen :( ??
  • #1   15. jan 2011 Åh nej smiley Frygtede jeg lidt.. Håber ikke det er slemt.. Som sagt har han ikke ondt og hopper fint og leger sammen med Nemo.. Løber også uden problemer.. Men kan slet ikke vente med at komme til dyrlægen med ham så jeg kan få svar på hvad der skal ske..

• #2   15. jan 2011 Vi havde også engang en kat, der havde knækket halen næsten helt nede ved roden,dyrlægen sagde den kunne beholde den ,da der var følelse i den,men han sagde også, at hvis der ikke havde været ,måtte den amputeres, for den ville komme i klemme og hænge fast.
    Ønsker det bedste for din lille kat smiley

• #3   15. jan 2011 Tak smiley det lyder lidt beroligende smiley Jeg syns det virker som om at han stadig har følelse i resten af halen, så håber at han får lov til at beholde den smiley men nu er jeg jo ikke dyrlæge, så det kan da godt være at han ikke kan mærke en dyt i den heh

• #4   15. jan 2011 Hvis han kan bevæge halen, f.eks. svinge med den, og den ikke kun hænger slapt ned, ville jeg tage det roligt.
    Og hvis han også tisser og har afføring, er der heller ikke grund til panik.

Den nerve, der styrer disse funktioner, løber nemlig i halen.

For øvrigt ser det ud til på et af hans billeder, at der er en fortykkelse ved overgangen fra ryg til hale.

• #5   17. jan 2011 altså når han løber hænger den bare ned.. Men han kan sagtens gå på kattebakke.. Kan ikke rigtig finde ud af om han kan svinge med den.. Men skal til dyrlægen senere, så må jeg se hvad de siger smiley

Kommentér på:
Knæk på Halen :( ??

Annonce