1.277 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Puha .. Er jeg den eneste ?? Puha .. Er jeg den eneste ??

Hej alle katteelskere ..
Bailey skal op og ha' opereret en fortand ud på torsdag da den er knækket ..
Er jeg den eneste der har det skidt ved tanken ?? Sys tanken om hun vågner alene i et bur er skrækkelig .. Har helt ondt i maven .. Puha min lille prinsesse ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha .. Er jeg den eneste ??
  • #1   15. jan 2011 Kan skam godt følge dig smiley Jeg ville også ha' det skidt..

• #2   15. jan 2011 Jeg havde det helt skidt med at tage min egen lille skat til dyrlægen til et tjek, han "græd" hele vejen, så kan sagtens følge dig smiley Håber hun klarer oplevelsen med stiv pote smiley

• #3   15. jan 2011 selv om jeg har haft katte i masser af år, tror jeg aldrig jeg lærer at lade være med at være rigtigt ked af det og dårligt til mode når en af mine katte skal afleveres til bedøvelse, for enten det ene eller andet. Så nej det er ikke bare dig.

• #4   15. jan 2011 Kender det godt.
    Jeg sov rigtig dårligt de to nætter Jeenie måtte overnatte på dyrehospitalet, da hun var meget syg (2 år før hun døde). Men vi begge overlevede det smiley

Jeg tror vi er mere afhængige af dem, end de er af os smiley
    Ligger lige nu med Bianca på min skulder, og kan slet ikke forestille mig en nat uden hende:-)

• #5   16. jan 2011 Nej du er ikke! Jeg hyler nærmest når jeg går fra dyrlægen da Jack skulle fixes og det gjor jeg også med pigerne herhjemme da de skulle! Det er jo vores små børn og vi elsker dem jo! Så føler skam med dig..

Kommentér på:
Puha .. Er jeg den eneste ??

Annonce