3.412 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Langhårskat og statisk elektricitet Langhårskat og statisk elektricitet

Er der nogen der har gode råd til hvordan man gør noget ved statisk elektricitet i pelsen på en langhårskat?

Har en maine coon, og hun er simpelthen så elektrisk at hun til tider giver stød. Jeg har også på fornemmelsen at det er med til at give hende knuder, for jo mere jeg børster hende, desto mere filtrer hendes pels.

Så er der nogen der har forslag til diverse produkter der kan afhjælpe problemet??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langhårskat og statisk elektricitet
  • #1   17. jan 2011 Det kender jeg alt for godt.. alle de dyre spray man køber virker heller ikke her hjemme hos mig.

• #3   17. jan 2011 Uden at være helt sikker, mener jeg at en lille bitte (altså virkelig meget lidt) madolie på børsten kan hjælpe. Jeg har en fornemmelse af, at have hørt netop det råd et sted..

• #4   17. jan 2011 Det største problem er at hun får knuder i pelsen, så hun til sidst må klippes kort.

Nogen der har erfaring med balsam til katte?

• #7   17. jan 2011 Lotte, er du sikker på det med tørhed?

Flere (ikke alle) af mine misser er også statisk elektriske, og jeg bor i en gammel utæt fugtig rønne... Men selvfølgelig bliver de mere elektriske når det er hård frost.

Men det er rigtigt træls, for de har ikke så meget lyst til at jeg rører dem når de får stød hveranden gang....

Kommentér på:
Langhårskat og statisk elektricitet

Annonce