Spøgemål om katte ? {{forumTopicSubject}}
Hej rare mennesker =D eller noget
Jeg har lige et par spøgemål jeg gerne vil ha svar på
1. hvad vil det sige at tvangskæle en kat forstår det bare ikke lige :$
2. Nogen jer der bruger sand katte bakken hvis ja syntes i det er godt at bruge.
3. Hvordan kan jeg få mine katte til at lade være med at være sky for frammede ? eller er det bare noget man ikke kan gøre noget ved?
4. står og skal flytte i hus til sommer med 2 andre personer som har to katte og et lille barn, hvad vil i forslå jeg skal gøre for at kattene ikke løber væk, hvis barnet kommer til at åben en dør (indekatte)
5. Ved i om gå væk kat som det hedder virker ?
6. Skal man ha kattegræs i huset ?
Sorry stavefejlene er ordblid, så hvis der ikke er noget i forstår så skriv det lige. =)
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
2: Jeg bruger ikke sand, jeg bruger træpiller, og det fungerer rigtigt godt og er billigt. bakken lugter bare af vådt træ når den skal skiftes.
3. lade dem komme frem i eget tempo. Mine var meget sky, men har nu vænnet sig til at der kommer mennesker i lejligheden og er nu begyndt at synes det er lidt spændende, hvis de selv får lov at komme når de har lyst.
4: Du kan lukke dem inde i en bestemt del af huset, og du kan hegne haven ind..men du kan ikke lære katten at den ikke må gå ud hvis døren er åben.
5: jeg har prøvet det, det virkede overhoved ikke.
6: det kommer an på så meget, men hvis ens katte har tendens til hårboller så ja. Mine gider så ikke spise det, så de får malttabletter og anti-hairball foder og så er vi det problem til livs
dec 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 12 Svar: 115
2. Ja jeg bruger kattesand, men vil prøve med træpiller
3. Det ville jeg ikke bekymre mig om, men lade katten selv bestemme
4. Vær opmærksom på at den ikke slipper ud de første 2-3 uger - og hvis uheldet skulle være ude, regne med at den er lige i nærheden. Katte udvider deres territorie langsomt.
5.Her har det ingen virkning
6. God ide, her virker purløg også som kattegræs
Spøgemål om katte ?