Han spiser gummi-køkkenelastikker ?! Han spiser gummi-køkkenelastikker ?!
Hej derude.... Igen
Denne gang, håber jeg i sku' ha' lyst til at hjælpe mig med respons og råd om et helt andet emne end jeg hidtil, har oprettet.
Min dejlige 2 årige kat; Nike, spiser elastikker - altså de dersens helt alm. køkkenelastikker af gummi. jeg har før set at han har prøvet at få fat i dem, hvis der lige ligger én fremme på bordet eller sådanne noget. Men, der har jeg jo bare taget den fra ham, da jeg kunne nå det.
I går nåede jeg ikke at opdage det og få den ud af munden på ham i tide. Så der blev den tygget og spist godt og grundigt.
* Er de farlige for ham ?
- Her tænker jeg selvfølgelig ikke at han ska' ha' lov til at gå og spise elastikker i fremtiden men,
* Kan det få alvorlige konsekvenser for ham ?
* Og, hvad skal jeg holde øje med hos ham ?
Han VIL virkelig gerne ha' den og får et blik i øjne som om det var det der katte nips, han havde fået fat i. Jeg har før haft en kamp med ham , når han har fået fat i én og jeg har fået den fra ham - denne kamp tager jeg gerne, men hvad er det mon der tiltrækker ham med de gummi-elastikker. ?????
Hilsen Gisela
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Da jeg var på skole i sidste uge , passede min bror Asti , havde havde købt en gadget ting hvor på der sad en rød snor . Den forsvandt om onsdagen , da jeg kom hjem fredag eftermiddag lå der en kæmpe klat bræk med en rød snor ! Altså , tager det 2½ dag fra den har spist den til den finder ud af den ikke kan fordøje den
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 10 Svar: 90
dec 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 16 Svar: 49
Jeg ved godt at det er mit ansvar som ejer af mine 2 katte, men det var altså en smutter... og som jeg har skrevet ovenover, så plejer jeg jo at ta' dem fra ham lige så snart han får fat i en. Og, NEJ !! Vi plejer ikke at ha' dem liggende fremme af samme årsag men, jeg bor ikke alene her og nogle gange så glemmer børnene at smide dem i skralderen eller i køkken-skuffen. og, det giver jeg altså ikke skideballer for, men husker dem selvfølgelig på det !!
Ellers... 1000 TAK for jeres respons
Han spiser gummi-køkkenelastikker ?!