4.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Han spiser gummi-køkkenelastikker ?! Han spiser gummi-køkkenelastikker ?!

Hej derude.... Igen smiley

Denne gang, håber jeg i sku' ha' lyst til at hjælpe mig med respons og råd om et helt andet emne end jeg hidtil, har oprettet.

Min dejlige 2 årige kat; Nike, spiser elastikker - altså de dersens helt alm. køkkenelastikker af gummi. jeg har før set at han har prøvet at få fat i dem, hvis der lige ligger én fremme på bordet eller sådanne noget. Men, der har jeg jo bare taget den fra ham, da jeg kunne nå det.
I går nåede jeg ikke at opdage det og få den ud af munden på ham i tide. Så der blev den tygget og spist godt og grundigt.

* Er de farlige for ham ?
- Her tænker jeg selvfølgelig ikke at han ska' ha' lov til at gå og spise elastikker i fremtiden men,
* Kan det få alvorlige konsekvenser for ham ?
* Og, hvad skal jeg holde øje med hos ham ?

Han VIL virkelig gerne ha' den og får et blik i øjne som om det var det der katte nips, han havde fået fat i. Jeg har før haft en kamp med ham , når han har fået fat i én og jeg har fået den fra ham - denne kamp tager jeg gerne, men hvad er det mon der tiltrækker ham med de gummi-elastikker. ?????

Hilsen Gisela smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han spiser gummi-køkkenelastikker ?!
  • #2   21. jan 2011 Jeg har samme problem , sørg for at de er gemt væk , de kan skabe meget ravage ! Desuden ikke så nemme for deres fordøjelse .
    Da jeg var på skole i sidste uge , passede min bror Asti , havde havde købt en gadget ting hvor på der sad en rød snor . Den forsvandt om onsdagen , da jeg kom hjem fredag eftermiddag lå der en kæmpe klat bræk med en rød snor ! Altså , tager det 2½ dag fra den har spist den til den finder ud af den ikke kan fordøje den smiley Sidespring - men de er ikke sunde for dem . Så gem dem væk , eller som jeg hvis jeg ikke gider rejse mig , vikle dem rundt om et eller andet

• #3   21. jan 2011 Mine har også både haft smagt på madelastikker, plastikposer, gavebånd, festballoner mm. De er vilde med det plastik! Det kan, som de andre skriver, lave en masse ravage, så det skal gemmes væk. Det hænder at det smutter, og der ryger en madelastik i svinget, så skal man være opmærksom på kattens tilstand. Vi har været heldige at det bare er kommet ud af den anden ende efter et par dage.

• #5   22. jan 2011 Ja.... tænkte jo nok at det kan komme til at lave en masse ravege, men håber at det bare kommer ud af den anden igen. Jeg har selvfølgelig holdt øje med ham siden han spiste en i går.... og selvfølgelig stadig.
    Jeg ved godt at det er mit ansvar som ejer af mine 2 katte, men det var altså en smutter... og som jeg har skrevet ovenover, så plejer jeg jo at ta' dem fra ham lige så snart han får fat i en. Og, NEJ !! Vi plejer ikke at ha' dem liggende fremme af samme årsag men, jeg bor ikke alene her og nogle gange så glemmer børnene at smide dem i skralderen eller i køkken-skuffen. og, det giver jeg altså ikke skideballer for, men husker dem selvfølgelig på det !!

Ellers... 1000 TAK for jeres respons smiley

Kommentér på:
Han spiser gummi-køkkenelastikker ?!

Annonce