{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.676 visninger | Oprettet:

Tyrkisk Angora {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er blevet den heldige ejer af en smuk lille tyrkisk Angora.Efter jeg ha fået hende har jeg selvfølgelig læst alt hvad der at læse om den race.Det eneste jeg ikke kan finde noget om er hvor almindelig den race er her i Danmark.Læste på en hjemmeside fra 2006 at der på det tidspunkt kun var 50 katte af racen i Danmark.Vil høre om der skulle være nogen her inde der ved mere om racen her i Danmark og hvor udbredt den er.Jeg sklal ikke avle men vil gerne prøve at udstiile smiley På forhånd tak Anita smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyrkisk Angora
  • #1   23. jan 2011 Tusind tak for svaret,jeg vil kigge ind med det samme smiley

• #2   23. jan 2011 Racen er desværre ikke udbredt i Danmark. Hvilket jeg i øvrigt finder rigtigt underligt, da den ud over at være en fantastisk kat osse er en race uden arvelige genetiske sygdomme ud over døvegenet som fremkommer hvis man avler hvid med hvid. Og lige nettop dette ved jeg at de 2 opdrætter af racen gør alt for at undgå.
    Jeg er selv har den tyrkiske Van, som i øvrigt er en lige så rask og fantastisk kat, men jeg har planer om i meget nær fremtid at anskaffe mig en Angora.
    Hvis du vil vide noget om din race, så vil jeg anbefale dig at kontakte Solveig C her på KG eller kigge på hendes hjemmeside www.soyadi.webbyen.dk hun kan fortælle dig ALT det du har brug for at vide om den Tyrkiske Angora. Jeg kan se at de kat stammer fra flere af hendes katte, men ikke så underligt da hun så vidt jeg husker var den første eller i hvert fald en af de første der fik racen til Danmark

• #3   23. jan 2011 Hej Anita

Tillykke med dine 2 katte, det er en hunkat fra mig af, som er mor til din killing.
    Jeg har haft Tyrkisk Angora siden 1992 og også opdrættet dem, så hvis du er interesseret vil jeg gene hjælpe dig med spørgsmål. Du kan finde min adresse og telefonnr. på min hjemmeside www.soyadi.webbyen.dk

Mange hilsner
    Solveig

Kommentér på:
Tyrkisk Angora

Annonce