{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af foder?
  • #1   23. jan 2011 okay, den har jeg også kigget lidt på , syntes bare der er sååå mange forskellige at vælge imellem sådan generalt

  • #2   23. jan 2011 Jeg bruger Olivers som tørfoder, der står fremme hele tiden. Dertil anvender jeg vådfoder og råt som primær foder.

  • #3   23. jan 2011 **hvilket bruger i - og hvorfor smiley ?**

    Vådfoder:
    LUX (den orange), Sheba portionsposer m. fisk, Feline Porta 21 med tun og surimi).

    Hvorfor?: Fordi indholdsdeklarartionerne ser fornuftige ud, og fordi det stort set er det eneste, som kræsenkattene vil æde. LUX er dels dejlig billigt, og dels er det det eneste vådfoder med kød (og ikke fisk) som de kan lide).

    Dertil får de af og til kogt høne og dampet laks (det eneste kød/fisk de vil have).

    Tørfoder: Primært RC (sterilized) og Hills (chicken adult), suppleret m. bl.a: Arion, Acana, Iams Hairball, Orijen, ...

    Hvorfor: Tja, RC og Hills fordi kattene fungerer fint på det, og Bjarnes sarte mave tåler det. Og så er det rimelig pris i 10 kilos sække på tilbud. Ville gerne give Orijen og Acana som primært tørfoder, men Bjarne får blød afføring af det. Bruger af og til Iams Hairball blandet i tørfoderet af den ene grund at det hjælper på Bjarnes mave smiley



  • #4   23. jan 2011 Applaws er osse uden korn og Feline Porta, begge dele fåes osse som vådkost

  • #5   23. jan 2011 marianne, dem vil jeg da lige kigge på smiley

  • #6   23. jan 2011 (link fjernet)

    erfaring med denne?


Kommentér på:
valg af foder?

Annonce