{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Problemer ved flytning {{forumTopicSubject}}

Vi er lige flyttet fra en lille lejlighed i hus, og det har taget hårdt på Sapphira. Vi har nu boet her i en uge og hun er stadig meget forandret.
Hun væser og knurre af alle. Kommer kun ud og leger og vil snakke nogle få gange i dagtimerne. Lige så snart det begynder at blive mørkt går hun fra at være nogenlunde til at være en ren djævel.

Har prøvet med feliway og en masse godbider osv. Ved snart ikke hvad jeg skal gøre for at få min Sapphira tilbage smiley

Nogen der evt kan være behjælpelige med lidt gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer ved flytning
  • #1   29. jan 2011 hej majken er det feliway i stikkontakterne du har prøvet ? de virker godt , du kan evt inskrænke hendes plads til ikke og være så mange rum til og starte med så skal det nok komme .. er hun eller kommet ovenpå ?

• #2   29. jan 2011 Nej ikke feliway i stikkontakt. Men det bliver det næste hvis ikke hun snart falder til ro. Vi har lukket af så de kun kan være nedenunder i huset som ca svarer til hvad de havde af plads førhen, men det har vist ikke været nok at gøre sådan. smiley

• #3   29. jan 2011 Dyrlægerne siger at hun ikke fejler noget, at hendes rystelser kan skyldtes stress i forbindelse med løbetid. Så de er kommet på p-piller til jeg får besluttet mig for hvad der skal ske med dem smiley

• #4   29. jan 2011 ok smiley

• #5   29. jan 2011 har du prøvet med zylkene ??? det er det som dyrlægerne anbefaler ved nytårsskræk, der er ingen unaturlige ting i og det skulle efter sigende få katten til at blive mere rolig uden at blive døsig.... de fåes i håndkøb på apoteket smiley

held og lykke med hende

Marlene

• #6   30. jan 2011 majken jeg ville helt klart sætte feliway i stikkontakten det afgiver en duft stille og roligt i forhold til det du sprayer så hun får det over et par dage og på den måde kan falde lidt til ro ..jeg har altid brugt det til mine egne katte og det har altid virket efter et par dage til en uges tid er det faldet til stille og roligt .

Kommentér på:
Problemer ved flytning

Annonce