7.607 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Mia B
Mia B
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31

ødelagt tapet ødelagt tapet

vores kat har kradset i vores tapet en masse steder i huset.
nu står vi så og skal flytte og skal have gjort noget ved det.

er der noget man kan gøre udover at tapesere hele hytten om ??? da det er på hjørnet og sådan
vi ahr boet her i 2 år og huset er 2 år gammelt.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ødelagt tapet
  • Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

#2   4. feb 2011 vi har simpelthen så mange kradsetræer og vi har også gjort det vi kunne for at få hende til at stoppe.. men det var ikke lige spørgsmålet smiley

• Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

#3   4. feb 2011 øv smiley håbede lige der var en der havde et sejt handy trick smiley

• #4   4. feb 2011 Du bliver nødt til at tapetserer og så vil jeg anbefale dig at købe sådan nogle "hjørner" til at sætte på der hvor din kat kradser. For det holder den ikke op med. Man kan få dem i plexiglas eller osse som kradsehjørne.

• #5   4. feb 2011 Hvad er det for noget tapet ?

Hvis det er savsmuldstapet kan man godt reparere det uden at skulle tapesere det hele om... Det har vi haft en maler til at gøre her i huset og så skulle der selvfølgelig males bagefter smiley

• #6   4. feb 2011 Her er der ingen savsmuldstapet på vægene, vi har filt på, og det er helt glat, så gider kattene ikke kradse i det.

Det er i øvrigt også meget pænere end det grimme savsmuldstapet ;o)

• Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

#7   4. feb 2011 yvonne -det er savsmulds tapet der er på... arghhh fantastisk det må jeg lige høre om smiley

• #8   4. feb 2011 ja så kan det godt repareres smiley Held og lykke med det smiley

Det med hvad man synes der er pænt eller ikke er jo individuelt smiley Nogle synes det er pænt andre ikke... Nu var det bare sådan at hele huset her var tapeseret med det, da vi købte det og det er en stor omgang, at skifte tapet i hele huset smiley Det var nemmere bare at male smiley

• #9   4. feb 2011 Savsmuldstapet skal jo alligevel males, så I kan godt lappe de hjørner hvis I finder nøjagtig samme type savsmuldstapet. (Det forrige sted jeg boede havde den forrige ejer lappet med noget alt for groft savsmuldstapet, og forskellen på det fine og det grove tapet var meget tydelig :-/).

Selv om det ikke lige var spørgsmålet, vil jeg da alligevel nævne at Feliway sprayet på hjørner og andre fristende steder, kan hjælpe mod krads. Ellers findes der jo dejlige hjørnekradsebrætter smiley
    (jeg tænker selvfølgelig på det nye sted I flytter hen)

Kommentér på:
ødelagt tapet

Annonce