{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.131 visninger | Oprettet:

godt kattegrus og hund!? {{forumTopicSubject}}

jeg har en hund med dårlige luftveje og som ELSKER en gevinst i kattebakken. dette er så et resultat af at hun er begyndt at få det dårligt efter en måned. (den tid vi har haft whisky)
nu søger jeg et godt kattegrus som ikke støver og måske heller ikke klumper så meget (selv om jeg syntes det er bedst) for når hunden spiser det klumper det jo maven smiley

løsningen ville jo være at have bakken et sted hvor hunden ikke kommer, men har en søn på 3 som åbner alle døre og ja hunden dufter lige så snart der er gevinst og er der med det samme uden jeg når at opdage det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  godt kattegrus og hund!?
  • #4   8. feb 2011 Sæt kattebakken op, det har vi gjort.

    Den står nu oppe på en kommode i bryggerset, så kan hunden ikke "holde fest" i den mere.


  • #5   9. feb 2011 Hvis du har kattebakken stående i et bryggers eller på et badeværelse, så sæt en krog på døren så højt oppe, at dit barn ikke kan nå.
    Krogstangen skal selvfølgelig være så lang, at katten kan komme ind og ud.

    Hvis hunden ikke er større end katten, ville jeg også sætte den på et bord, hvor hunden ikke kan komme op.


  • #6   9. feb 2011 når katten er voksen bliver den nok lige så stor som hunden. for hunden kan allerede komme helt ind i kattebakken. den med døren og krogen kan ikke lade sig gøre, da vi kun har dør ud til badeværelset og ja en søn der lige har smidt smidt bleen og som selv skal kunne komme derud.

    men børne gitter, kunne lade sig gøre ind til et kontor. tror vi prøver det.

    tak for hjælpen smiley


  • #7   11. feb 2011 uanset hvad løsningen bliver vil jeg foreslå at i skifter til træpiller.
    Er en super løsning, lugter bare af vådt træ når det skal skiftes, er billigere og hvis man eksempelvis har bakken på badeværelset, er det lige til at skylle ud i afløbet, hvor alm. grus bliver til ler på gulvet.
    Og så kan kattens afføring også smides i toilettet fordi træet ikke laver klumper i afløbet.


Kommentér på:
godt kattegrus og hund!?

Annonce