{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

årr nej hvad nu?? {{forumTopicSubject}}

min veninde har for noget tid siden fået en norsk skovkat hjem.. den har ikke haft det alt for godt. men her er problemet.. hun tisser og laver alle vegne gemmer sig hele tiden og er meget nervøs.. min veninde har 2 små børn og vi har snakket lidt om det kan være fordi de er der hun er bange?

hvad gør vi nu. min veninde har snakket om aflivning, for det er jo synd for hende og ikke sjovt hun selt ikke er remlig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  årr nej hvad nu??
  • #1   12. feb 2011 Hun skal give katten et værelse for sig selv, hvor hun i fred kan gå på bakken og spise...når hun er blevet tryg i rummet kan børnene begynde at komme med ind og ae hende forsigtigt. Tag en dag ad gangen, gå stille til værks..

  • #2   12. feb 2011 årr det svært hun har desvære ikke et værelse der kan lukkes af for børnene. men hun har været der en -4 mnd burde hun ikke have vennet sig til børnene nu?

  • #4   12. feb 2011 alser der er masser af plads og pigerne er hos deres far rimelig tit og der kommer hun heller ikke frem.. bakken står så hun kan gå helt i fred. jeg syndes det er blevet lidt være.. hun har altid været inde men fået lov og gå ud.. det kan hun dog ikk mere.. hun kan finde på og være af os hvis vi prøver og komme ind og snakkemed hende..

  • #5   12. feb 2011 hvor gammel er den?

  • #8   12. feb 2011 Det er altid svært at tage en misrøgtet/mishandlet kat til sig. Man skal være beredt på lidt af hvert. Skal den kat have den mindste chance, skal det være et sted hvor der er ro og dagene er forudsigelige. Og det kan de sjældent være i en småbørnsfamilie, hvor børnene er der og så ikke er der.
    Det er svært at sige helt hvad der skal til, for du har ikke skrevet hvad det er katten har været ude for i sin tidligere familie. Men jeg ville forsøge med feliway og Serene-UM eller Zylkene, for at se om det får nogen effekt. Helst i et mere forudsigeligt hjem, selv om det osse vil påvirke katten at flytte igen. Ellers vil jeg anbefale at give den fred, for det er helt sikkert at den ikke trives.


  • #9   12. feb 2011 Helt enig med Marianne...

Kommentér på:
årr nej hvad nu??

Annonce