{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Har I en favorit ? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

Hvordan er det hjemme hos jer som har mere end en kat.
Har I en favorit, og er det ok at ha én ?

Vi har tre katte, alle med meget forskellige personligheder.

Juicy er helt klart den sødeste og ungerne elsker hende og heldigvis også omvendt, så snart de er her løber hun dem i møde. Alle falder for Juicy, hun er meget kærlig.

Gimme er uden tvivl den sjoveste og der er masser af spillopper i hende. Hun snakker rigtig meget og er altid hvor der sker noget. Meget underholdende kat man kun kan synes er charmerende.

Manze er så min øjesten.
Han er ikke så vild med at alle bare lige skal røre ved ham, men er alligevel altid i nærheden.
Han ligger altid hos mig i sengen, og skal ligge i min arm når jeg sidder ved pc´en, og jamrer højlydt når han vil ha opmærksomhed. Han er igesom bare mest min og det har han jo selv valgt, men det er også ham jeg har dt stærkeste bånd til, selvom jeg holder meget af dem alle.

Kender I godt det?
Det er vel ok at man har det sådan når bare de alle bliver passet lige godt, hygget om og leget med...

Hvad siger I ?

Knuz Sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har I en favorit ?
  • #1   13. feb 2011 Har kun en så der er ikke så meget at rafle om;) men forstår det fuldt ud, de vil altid have forskellige kvaliteter, man elsker dem lige høj, men ligesom med mennesker er der også bare nogle man svinger bedre med end andre smiley

  • #2   13. feb 2011 Jeg tror ikke man kan undgå at have en favorit smiley De har jo alle deres forskelligheder og personligheder. Jeg elsker alle vores katte rigtig højt, og ville ikke undvære nogen af dem. Men min egen personlige favorit af vores katte er Diablo.
    Jeg købte ham i den tro at han skulle ha været min smukke udstillings kat. Men da jeg så fik ham hjem, var han fuld af fejl. Han har pigmentfejl, er skeløjet og har for store øre. Men han er bare den mest perfekte i mine øjne. Ungerne kan gøre alt ved ham, han elsker bare opmærksomheden smiley

    Jeg synes det er ok at ha en favorit


  • #3   13. feb 2011 jeg har 3 og ja jeg må indrømme den ene er min lille baby:) men jeg er også glad for de andre ;)!

  • #5   13. feb 2011 Jeg har heller ikke nogen favorit, de er alle forskellige og dejlige på hver deres måde. Men der er nok nogen af dem jeg er lidt mere pyldret med end andre, de 2 små, men det hænger sammen med den brutale måde deres liv startede ¨på

  • #6   13. feb 2011 Vi er begge meget glade for alle katttene, men det er ligesom de vælger os, så her er mors og fars katte. Dem der nu har valgt mig får da nok en speciel plads i mit hjerte.

  • #7   13. feb 2011 Jeg har en farvorit blandt vores ildere trods jeg elsker dem alle lige højt så er Tonzer MIN ilder og zoey er KÆRESTENS men ozzy er vores BEGGEs men Tonzer er min første så derfor har han også en HEL speciel plads

  • #8   14. feb 2011 Herhjemme er det en smule opdelt - Felix er min mors kat, og Naia er min. Det er helt tydeligt, at de selv har valgt deres ejere smiley
    Og af den grund tror jeg også at jeg vil holde mere af Naia med tiden (vi har næsten lige fået hende), og det synes jeg er i orden. Jeg knuselsker jo dem begge, det er slet ikke det. smiley


  • #9   14. feb 2011 Jeg har 2 dejlige piger, og jeg vil ikke sige vi favoritiserer vores katte, men lige som signe s, har vores piger også valgt deres ejer smiley

    Mille foretrækker min kæreste, hun elsker at ligge med ham, og søger hele tiden kontakt.
    Nala er min, da hun altid vælger at vække mig om morgenen med miaven og møvning ind under dynen, hvor hun bare skal kæles. Hun vælger altid at ligge sig på mig, mens mille vælger enten at ligge med min kæreste eller oven på vores skab.


  • #11   14. feb 2011 Ja det må jeg jo sige at jeg har, lille Dessi på knap 3 kg har et helt fanstastisk sind, hun er så sød og forsigtig og helt ufattelig charmerende, når det er ved at være sengetid og jeg begynder med nattinat-ritualerne så hopper hun ind i seng hvor hun pænt sidder og venter til jeg kommer, for så skal der puttes og nusses, mens hun spinder en i søvn... Ligeså har hun sådan en lille sjov ting.... og det er hun meget forsigtigt rører ved en med poten, gerne i ansigtet... ved ikk helt hvorfor hun gør det, men det er super sødt. Men kort sagt hun har virkelig formået at charme sig ind på mig, og ja stort set også på alle andre der kommer i huset smiley
    Ikke at jeg ikke elsker alle mine fire katte, og jeg nyder deres forskellige personligheder og har et helt specielt bånd til Gizmo, men Dessi er nok bare den der er mest kontaktsøgende uden at være klæbende smiley


  • #12   14. feb 2011 Har kun en, men må indrømme at jeg ikke kan lade være med at sammenligne med vores gamle kat som vi måtte aflive i sommer.. Hende havde vi i næsten 18 år, fik hende da jeg var 5 år gammel, vi fik hende fra internat og hun var meget sky men hun stolede 100 % på mig og det var noget helt specielt med hende.. Vores nye er en total modsætning, elsker al opmærksomhed, legesyg og alle er vilde med ham, og han er da også enormt dejlig, meen... Den gamle var altså min øjesten. Til gengæld blev min far aldrig venner med den gamle på trods af at vi havde hende i 18år så han er overlykkelig over den nye smiley

  • #13   14. feb 2011 tja, jeg tror også mest at ens forhold til kattene er ligeså unikt som deres personlighed, og de har jo alle forskellige måder at vise deres hengivenhed for en... Hos os er det nok klart Gitte som er min kat.. Hun putter ALTID med mig om dagen, men om natten sover hun på min kærestes dyne.. Phoebe vil helst snakke med min kæreste om dagen, men sover gerne under min dyne om natten... Jeg tror vel naturligt man får et anderledes forhold til den ene hvis den "snakker" mere med en end de andre... Tror ikke jeg ville kunne sige jeg havde en favorit, men mere en der var "min" kat smiley selvom det i virkeligheden nok bare er mig der er hendes menneske smiley

  • #14   14. feb 2011 Har også helt klart farvoritter blandt de katte vi har haft. Specielt Kira der var min første kat, hun var en ener. Gjorde lige nøjagtig hvad hun selv ville og svarede altid igen når jeg snakkede til hende. Hun var MIN kat og ingen andre kunne bruges. Vil altid savne hende. Håber den "lille" ny bliver lige så snaksalig, for han nåede at lure mange ting af efter hende.

  • #15   14. feb 2011 Ja da - og det er hverken den pæneste eller den mest kælne:-)

  • #16   14. feb 2011 Jeg har kun en kat, så det jo meget nemt at vælge men da jeg boede sammen med min x havde vi jo to katte, der gav jeg dem lige meget opmærksomhed på hver deres måde selv om den anden kat var mere hans end min men efter vi er gået fra hinanden har han sagt at hans kat ledte efter mig og sad og ventede ude foran døren på mig, så den har vel også elsket mig lidt smiley Begyndte også at græde da han fortalte det fordi hans kat købte vi da vi var sammen så han var vores "lille baby kat" indtil Pio min kat kom smiley Men jeg elsker dem begge rigtig højt på hver deres måde.

  • #17   15. feb 2011 Både vores 2 egne og vores midlertidige plejemis er forskellige katte personligheder og søger os på forskellige måder. Jeg synes umiddelbart at jeg holder lige meget af dem alle, men i og med at Orla er den mest mor syge, så er det ham der tilbringer flest timer i tæt kontakt med mig.. Og nok også ham der har den største plads i hjertet smiley

Kommentér på:
Har I en favorit ?

Annonce