2.114 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Krystal kattegrus online Krystal kattegrus online

Hej alle,

Vi vil gerne købe noget krystal kattegrus på nettet så vi kan få det leveret til døren og forhåbentlig spare nogle penge. Har prøvet at google rundt, men kan ikke rigtig finde noget, der ligner et ordentligt sted ift. levering osv. Det ene sted jeg kiggede på var der op til 30 dages levering... Det er måske lige i overkanten synes jeg.

Er der nogen der har erfaringer med en god webshop?

På forhånd mange tusind tak,

Amalie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krystal kattegrus online
  • #2   15. feb 2011 kvalifoder.dk de leverer fra dag til dag smiley

• #3   15. feb 2011 Tazzie > Ah den der kvalifoder.dk har vi brugt til at købe foder fra før! Det var helt kanon, men jeg kunne ikke finde vores kvittering og kunne ikke huske hva' det hed! Tror vi prøver dem igen, det var i hvert fald super god service smiley

• #4   15. feb 2011 de er nemlig helt fantastisk søde, og det er fedt at man har sine varer dagen efter, jeg har brugt dem fast til mit eget kattegrus siden de åbnede deres biks smiley

• #5   15. feb 2011 Ja de er helt kanon smiley Sidste gang var jeg bestilte var der ekstra rabat oveni så fik to 10 kg RC og 3x grus for 800-noget. Var løbet helt tør og så kommer de nærmest med det samme. Så fedt smiley

Hm ja zooplus er godt nok også billigt! Hvor lang leveringstid er der? Er simpelthen så dårlig til tysk, så bliver næsten helt stresset af deres hjemmeside smiley

• #7   15. feb 2011 Tigerino fra zooplus.de er supergodt og billigt.. De tager knap 7 € i levering uanset hvor mange kg man bestiller og det leveres lige til døren med GLS, nemt, hurtigt og billigt smiley

Kommentér på:
Krystal kattegrus online

Annonce