{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.319 visninger | Oprettet:

Kattens mærkelige ideer og vaner :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg har gennem længere tid moret mig og tænkt over, hvorfor vores to katte altid vil med på badeværelset, når man skal derud?
Hvis jeg f.eks går i bad, sidder Demsey og venter i vindueskarmen, indtil jeg kommer ud derfra og så sætter han hovedet på skrå og miaver til mig..
Liva vil gerne med, når man skal på wc og lukker man døren til, sidder hun og piver på den anden side. Når hun er derude, smider hun sig ned på gulvet og triller rundt hele tiden, ligesom en kat der er i løbetid, det skal siges at hun endnu ikke har været i løbetid eller givet udtryk deraf..
Hvorfor gør de disse sjove/mærkelige ting?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattens mærkelige ideer og vaner :-)
  • #1   17. feb 2011 Mine gør det samme .... :o))) Jeg har også tænkt over, hvorfor det er så spændende derude, for så snart jeg tænder bruseren er de væk ..haha.. lige indtil jeg er under den og har trukket forhænget for .. så sidder de på toilettet og venter pænt til jeg er færdig.

Den lille sidder også og piver, hvis jeg lukker døren og de ligger også og ruller sig mens jeg er på potten .... Jeg synes det er super sødt og gør jo det nødvendige til en helt anden oplevelse hihi ...

• #2   17. feb 2011 Ja, det er da meget hyggeligt, griner.. Havde bare aldrig oplevet det med den kat min mor og jeg havde for 14 år siden, men hun var nu også speciel..
    Har bare tænkt over, hvorfor de sidder og venter, når man er i bad osv?

• #3   18. feb 2011 Vi får også en pokkers ballade, hvis vi lukker døren til badeværelset, når vi går derud. Så her har vi indgået kompromis med, at når døren er på klem, så er der optaget - med katteadgang. Kun hvis døren er helt åben er badeværelset ledigt for andre mennesker.

• #5   18. feb 2011 Jeg har osse et par "lokumsluskere" som jeg kalder dem. Har jeg lukket døren ligger de på den anden side og kigger ind under dørsprækken og miaver. Derudover har jeg 4 der gerne vil med ind under bruseren, men ikke så sært, det er jo Tyrkisk Van jeg har.
    Katte hader lukkede døre og især hvis deres mennesker er inde bag den lukkede dør, derfor "baladen".

• #6   18. feb 2011 Mine er vidt forskellige Thor er ligeglad med om jeg går på toilettet og lukker døren, men Donna går helt amok og skraber og skraber som en sindsyg til jeg overgir mig og åbner døren, om natten er der nødt til at være 2 rum og en gang mellem os for jeg kan få lov til at sove for hende.
    Tilgengæld er Thor meget sart mht kattebakken, havde ikke tid til at rense den imorges så ville jeg ha kommet for sent på arbejde, og da jeg kom hjem så jeg han havde tisset i en skotøjs æske:-S

Kommentér på:
Kattens mærkelige ideer og vaner :-)

Annonce