Kattens mærkelige ideer og vaner :-) {{forumTopicSubject}}
Jeg har gennem længere tid moret mig og tænkt over, hvorfor vores to katte altid vil med på badeværelset, når man skal derud?
Hvis jeg f.eks går i bad, sidder Demsey og venter i vindueskarmen, indtil jeg kommer ud derfra og så sætter han hovedet på skrå og miaver til mig..
Liva vil gerne med, når man skal på wc og lukker man døren til, sidder hun og piver på den anden side. Når hun er derude, smider hun sig ned på gulvet og triller rundt hele tiden, ligesom en kat der er i løbetid, det skal siges at hun endnu ikke har været i løbetid eller givet udtryk deraf..
Hvorfor gør de disse sjove/mærkelige ting?
dec 2010
Følger: 24 Følgere: 12 Emner: 7 Svar: 57
Den lille sidder også og piver, hvis jeg lukker døren og de ligger også og ruller sig mens jeg er på potten .... Jeg synes det er super sødt og gør jo det nødvendige til en helt anden oplevelse hihi ...
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 109
Har bare tænkt over, hvorfor de sidder og venter, når man er i bad osv?
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Katte hader lukkede døre og især hvis deres mennesker er inde bag den lukkede dør, derfor "baladen".
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
Tilgengæld er Thor meget sart mht kattebakken, havde ikke tid til at rense den imorges så ville jeg ha kommet for sent på arbejde, og da jeg kom hjem så jeg han havde tisset i en skotøjs æske:-S
Kattens mærkelige ideer og vaner :-)