1.576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

ranglet maincoon ranglet maincoon

hej alle
vi har en dejlig main coon kat mickey. han er halvanden år og kastreret . problemet er at han virker så tynd og ranglet. kan mærke ryggrad. vi har skiftet foder til royal canin maincoon kitten for at få noget fedt på ham. snart fået det i en måned og ser ik ud til ay hjælpe særlig meget. ormekur er også givet, han vejer 4.5 kg nu.

andre der har oplevet det hvor de pludselig tager på igen?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ranglet maincoon
  • #1   19. feb 2011 nej har aldrig oplevet ham kaste op. han er altædende og ingen sart mave. han tager alt der står fremme og tømmer ungernes youghurt tallerkener og stjæler deres mælk. ik engang dét giver tynd mave. han virker ellers glad og tilfreds men synes godt nok han er tynd..

• #2   19. feb 2011 billeder af ham kan ses her
    http://www.facebook.com/album.php?aid=176790&id=818904025&l=5df8f08be7

de er ik nye men de eneste der lige ligger på denne pc.
    9 måneder gamle men han er ik rigtig blevet større siden

• #3   19. feb 2011 da vi fik ham fik han royal canin killingefoder. omkring 10 måneder gammel gad han det simpelthen ik mere og fik møllerens kattefoder som vi har brugt med stor succes til vores tidligere norske skovkatte og vores huskat fik det også. han grovæder det mildt sagt men intet sætter sig

• #4   19. feb 2011 hvad ville du så anbefale? virkelig underlig fordi vores huskat simba kom hjem og døden nær pga han havde været lukket inde et sted. det tog ham ik længe at tage på igen og han vejer de 8 kg nu.
    ja jeg kan mærke knogler tydeligt. hans forældre er kæmpe katte og brødre er også

• #5   19. feb 2011 tror jeg prøver at smide ham på vægt imorgen først men ja han skal nok kigges på. har det hjulpet din med et special foder

• #6   19. feb 2011 mickey har heller aldrig afføring i hale så tvivler på problemet er der

• #7   19. feb 2011 er din tynd også?

• #8   19. feb 2011 Synes ikke han ser tynd og ranglet ud smiley

• #9   19. feb 2011 hvad er det for en af dem? puha hun lyder tynd også så. vil faktisk sige mickey var pænere dengang end nu

• #10   19. feb 2011 mickey er inaktiv inde men render meget ude

• #11   19. feb 2011 underlig de slet ik fandt noget ved din

• #12   19. feb 2011 stne a: så sku du prøve at mærke hans krop smiley

• #13   19. feb 2011 håber det er det men tænker på om der er andet foder der ku hjælpe ham.. han æder hele tiden og bider mig i tøj som en anden hund for lige at hælde op til ham

• #14   19. feb 2011 jo men desværre æder simba det også selvom han ik må så vi plejer at tage det frem til ham men 3 gange om dagen kan han æde løs og er på badeværelset med maden alene

• #15   19. feb 2011 simba er 6 år. ja han er for tyk. der står mad fremme til simba hele tiden og det spiser mickey også, Vi er bange for han bliver for fed af mickeys da der er mere fedt i når det er kitten

• #16   19. feb 2011 jeg lægger lige flere billeder ind af ham imorgen, har masse på den anden pc men manden sidder og spiller computer lige nu

• Bente C
    Bente C Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #19   20. feb 2011 RC har et foder til Spynx katte - det har hjulpet på vores MCO han som også er noget tynd.
    Desuden har dylægen givet ham et boost med vitamin insprøjtning med B-vitamin som kan give øget appetit og et vitamintilskud også injektion og det ser ud til at hjælpe rigtig godt.
    Men ellers er katte ligeså forskellige som os mennesker - nogle er lange og ranglede hele livet og andre kæmper med vægten smiley

• #20   20. feb 2011 mickey får hans mad i vores spabad og simba hopper desværre hellere end gerne op efter det. kan tydelig høres når han hopper derop. jeg havde ham på vægt igår aftes og han vejer 4,7 kg. dvs han har kun taget 200 g på siden han begyndte på det såkaldte gode maincoon foder med mere fedt i.. er det ik for lidt..

• #22   20. feb 2011 det kan godt være du har ret. synes bare der burde være mere vækst i ham når vores huskat er større end ham og han jo ik rigtig tager på. når jeg kæler ham kan jeg mærke ryg og hofter hvis det giver en ide om hvor tynd han er.

• #23   20. feb 2011 jeg så begge forældre og de var rigtig store og flotte. så billeder andre havde fremsendt af deres og der må jeg godtnok sige mickey er langt bagefter

• #25   20. feb 2011 han sover en del under vores seng ja men lige så meget aktiv er han også og gerne vil lege og er virkelig i sit es hvis han kan få fat i vores strømper og gerne mens vi stadig har dem på.. hans knurhår har skiftet farve og er begyndt at være sorte. ser lidt spøjst ud. Når jeg sidder ved pc og har fået stolen først smider han sig bare ovenpå mig eller ovenpå tastaturet. Jeg tror ogå jeg ringer til dyrlæge imorgen og lige får ham gennemkigget. har bare altid set maincoon er nogle store bamsekatte og så undrer man sig jo lidt

• #26   20. feb 2011 susanne: det har du jo nok ret i men elsker ham jo ik mindre af den grund. har lige taget en masse nye billeder af ham men vores datter bruger stationær pc nu så de kommer ind senere . tog et billede oppefra mens han sad og spiste også og der er der godt nok ik meget kød på ham

• #27   20. feb 2011 http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13657

her er der billeder af ham fra idag

• #28   20. feb 2011 Jeg synes stadig ikke han ser tynd ud.
    Du kan ikke sammenligne vægten med en Maine Coon. Han er bestemt ikke ægte...

• #30   21. feb 2011 felis: hvad kan jeg så gøre for at hjælpe ham.
    føler mig temmlig snydt. han er købt som ægte da hans forældre er ægte

• #32   21. feb 2011 jeg har lige prøvet at købe vådfoder til min såkaldte altædende kat.. det kalder jeg ham nu da han bare fnøs op mod mig som om.. forventer du virkelig jeg spiser dét der! prøvede at håndfodre ham men nej. er der nogle mærker indenfor tørfoder der anbefales mere end andre.. ved godt whiskas er skod. det har vores fået myldrebæ af og at vaske hale på en langhårs er ik sjovt..
    jeg er glad for ham og eksker ham og ja han er ik ægte og så er det bare sådan. hvis jeg engang får overtalt manden til en ægte stor basse som jeg så gerne vil have... så må jeg hellere snakke med jer herinde om katten først smiley

• #33   21. feb 2011 hov mente vådfoder

• #35   22. feb 2011 lisbeth: tak det vil jeg da helt sikkert prøve smiley og det er da en super ide med vand i

• #36   28. sep 2011 update: mickey er nu blevet dobbelt så stor så han må være ægte alligevel og sikke en pels han har fået..

• #38   29. sep 2011 he he okay ja du kan jo se ham på det nye profil billede smiley er blevet større siden men nu filtrer hans pels bare for vildt

Kommentér på:
ranglet maincoon

Annonce