{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan katte smitte os med orm ?
  • #1   26. feb 2011 Ja det kan de godt smiley
    Det kommer vel an på hvad det er for nogle orm,ved det ikke.
    men er de tynde som sytråd er det børneorm.

• #3   26. feb 2011 Det blev til et opkald til lægevagten . Det var børneorm AD ! er helt i chok over at de skal leve inde i mit tarmsystem ! Det lignede nemlig tynde fine hvide tråde og føj det var klamt at opdage ! Lægevagten mente at jeg burde gi' asti en ormekur osse , så ud til dyrehospitalet , heldigvis sagde han ved dyrlægevagten at han nok skulle lukke mig ind og lade mig købe kuren .
    Han mente dog ikke at det var katten som havde smittet mig , da selve børneormen sjældent ses hos katte , som mest får bændelorm og spole orm . Men fik mig en kur med og nu har vi begge fået turen , så nu må jeg i gang med at afspritte toilettet og vaske sengetøj osv.
    Øv hvor er det surt smiley

• #4   26. feb 2011 Hvorfor troede du ikke de ikke kunne leve i dig?

Du kan læse lidt om børneorm her: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/boerneorm.htm

• #5   26. feb 2011 Atli , det har jeg da ikke sagt noget om ? Spurgte om en kat kunne smitte med dens orm da de fleste katte bakterier ikke flyver på mennesker . Ganske normalt spørgsmål . Nu har jeg så selv fået orm , men har da altid vidst at mennesker kunne få orm . Tak for linket , men vagtlægen har vidst givet mig det råd og vejledning jeg har brug for smiley Skal helst ikke læse om det for jeg får det herre dårligt med at vide at sådan nogen satans orm absolut skulle vælge mine tarme .

• coutliyox
    coutliyox Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Svar: 9
    #6   14. maj 2019 Ormekur til hund og katt - http://hespac.com/glistydk.htm Veldig bra produkt!

Kommentér på:
kan katte smitte os med orm ?

Annonce