{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

orm igen {{forumTopicSubject}}

jeg har et problem med mine maine coon katte.
Jeg har behandlet dem alle for orm for 4 måneder siden i forbindelse med et maveproblem vi havde.
Jeg fik noget i pilleform der hedder milbemax vet og gav alle kattene.
Jeg solgte så en killing og den nye ejer ringede og sagde at den have orm, mange orm.
Jeg farer så op til dyrlægen igen og de får en omgang ormekur af det samme mærke igen, da dyrlægen siger det er det bedste på market og tager alle orm.
Dette er nu ca 2 måneder siden.
Så kom den ene kat i går med en orm i endetarmen og jeg fik af vide af dyrlægen at de skulle virke i 6 måneder.
Jeg er helt sikker på de får pillen da jeg bruger sådan en ting der skyder pillen ned i halsen på dem, jeg har købt hos dyrlægen.

Hvad skal jeg gøre? dyrlægen ville næsten ikke udlevære pillerne sidste gang da der ikke var gået 6 måneder siden


Kommentarer på:  orm igen
  • #1   27. feb 2011 Det skal lige siges at det er inde katte men vi har en hund der kommer ud som også blevet behandlet for orm

  • #2   27. feb 2011 Altså jeg var så uheldig at opdage at jeg selv havde fået børneorm i går , og måtte ud og ha ormekur til Asti os , jeg fik også milbemax , hvor jeg skulle give 1 pille pr.4 kg. Asti vejer 3,5 så hun skulle kun ha en , men dyrlægen sagde at jeg skulle give igen om en månedstid for at være sikker på at alle orm og sådan også blev dræbt .
    Men det skal lige siges at jeg undersøgte astis afføring , og det var ikke hende der havde smittet mig , hun er også indekat , men man kan jo hurtigt slæbe noget med ind . Men nu har vi begge fået ormekur og skal begge ha igen om 4 uger.


Kommentér på:
orm igen

Annonce