{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Hjælp kradser i trægulvet. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min ene kat, som døjer med astma og som er meget asocial er begyndt at kradse meget i vores trægulv? Hun har kradsebræt, og det bruger hun også.
Er der nogen der har oplevet det samme, og har fået katten til at stoppe med det på en måde?

Hilsen Sara og Dan smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp kradser i trægulvet.
  • #1   6. mar 2011 Kradser i gulvet, mener du ikke skraber? (Altså ligesom når katten har været på bakken). Dette er normalt hvis det er nær mad- og vandskåle, eller fx steder på gulvet, hvor der er brækket hårbolle op.

    Har hun altid været "asocial"? Tænker om hun har det skidt med sin astma og derfor trækker sig. Er hun i behandling for sin astma?


  • #2   8. mar 2011 Tinka D. Jo det gør jeg :-).
    - Ja, hun har egentlig altid været asocial og hun er i behandling for sin astma.
    Kristine J. Har jeg godtnok hørt om, og tror også det skal prøves.


  • #3   9. mar 2011 Jeg tror nu ikke, at man kan få katten til at holde op med at skrabe i gulvet ved at parfumere træet.
    Min Bruno skraber også, og det lader jeg ham bare gøre. Det er kun omkring bakken og ved mad- og vandskåle, han gør det. Og hvis der en sjælden gang er kommet en hårbolle (som jeg straks fjerner og rengør efter) så er det nemt at se om jeg har rengjort godt nok - for hvis ikke, så kommer Bruno og skraber der smiley


Kommentér på:
Hjælp kradser i trægulvet.

Annonce