{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

mishandlet kat {{forumTopicSubject}}

hej jeg skriver i håb om at der er en rar sjæl som evt kunne tænke sig en kat på ca. 7 måneder som tidligere er blevet mishandlet, bla. ved at blive puttet i et køleskab hvor den har siddet nogle dage og blevet puttet i toilettet... det er en veninde som har den li pt (os hende som fik den redet) og jeg prøver bare at hjælpe med at finde et sted til den...

ved ikke om det er okay at smide det herind under men ellers bare sig det så skal jeg nok slette med det samme...

hun foræres væk til et GODT hjem... det er vigtigt hun ikke bliver kastet rundt med... så det skal være blivende.... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mishandlet kat
  • #2   9. mar 2011 jamen jeg ved ikke så meget om den... :S men indtil videre har den god tillid til min veninde men den skal lige have et par dage til at se folk an, men så kommer den... så nej vil ikke rigtig mene den er sky, bare meget forsigtig...
    den kan med andre katte, hunde og små børn, den skal som sagt bare have tid... smiley den er lige nu indekat og den er 100%renlig.. den er sort med lidt hvid på sig.. den er meget tynd og underernæret, men er dog begyndt at tage på.

den har virkelig hårdt brug for et godt hjem, og det er vigtigt at folk ved hvad en kat kræver og tager af tid.. for den har virkelig brug for at se at verden ikke er sådan et slemt sted...

• #4   9. mar 2011 det var trist... men mon ikke der kommer et godt hjem... smiley men ja vil da prøve at oprette en annonce os.. smiley

• #6   9. mar 2011 mange tak... smiley

Kommentér på:
mishandlet kat

Annonce