{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Potteplanter
  • #1   13. mar 2011 Jeg har INGEN potteplanter, har valgt at have katte. Men de holder sig fra duftgeranie, hvis du kan finde dem. Nogle holder sig osse fra orkideer. Kattegræs er der ikke mange katte der gider, det er nemlig ikke græs men korn.

• #2   13. mar 2011 Her har vi bare konstateret, at planter åbenbart skal have huller i bladene smiley

• #3   13. mar 2011 Min er i ALLE min planter smiley Så mit hjem indeholder nærmest kun stue bambus og elefantfødder smiley Du må bare sørge for at finde blomster som ikke er giftige for missen , du kan ikke undgå at de er der .
    Jeg forsøgte i starten at dryppe en smule citron saft på planterne , det hjalp os , men blomsterne kunne ikke lide det smiley Thihi . Du må vænne dig til det smiley

• #4   13. mar 2011 ENIG CAMILLA B ! Ku ikke ha sagt det bedre selv smiley

• #6   13. mar 2011 Tak for svarene. Jeg har faktisk også affundet mig med at planterne har hullede blade, men var også bare nysgerrig for at høre om der var nogle tricks jeg kunne benytte. smiley

• #7   14. mar 2011 Mine vil sørme heller ikke have det fiiiine kattegræs, jeg har stående i stuen. Det er i øvrigt det eneste der er grønt her efterhånden - udover en enkelt lykkebambus, der lever endnu og en Orkide, der også er enormt spændende når den blomstrer (den har huller i bladene *G*) .. Ellers er det kun akvarieplanterne der trives *G*.

Jeg kan godt synes, at det er LIDT ærgerligt da jeg elsker blomster og planter, men nu er det altså bare sådan at kattene også elsker dem, bare på en anden måde end mig .. hihi...

Jeg har dog overvejet at sætte nogle små hylder op på væggen, hvor der kun lige kan stå en plante og så placere dem, hvor misserne ikke kan komme op smiley ..

Kommentér på:
Potteplanter

Annonce