879 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Pronature foder - lyder det ok? Pronature foder - lyder det ok?

Kattefoder ›Voksne katte
AFHJÆLPER HÅRBOLLER • VEDLIGEHOLDELSE
HOVEDINGREDIENS • KYLLING

Tørret kyllingekød (min. 32%), malet majs, kyllingefedt, majsgluten, roetrævler, malet hvede, tørret cellulose, sorghum, hele hørfrø (kilde til omega 3-fedtsyrer), naturlige smagsstoffer,
tørret gærkultur, tørret lucerne, lecithin, kaliumklorid, kolinklorid, salt, kalciumproprionat, tørrede tranebær, rosmarin ekstrakt, Yucca schidigera ekstrakt, hel timian, vitaminer og mineraler.

KONSERVERINGSMIDLER:
Naturligt konserveret med tokoferoler (E-vitaminkilde).

TILSÆTNINGSSTOFFER PR. KG:
A-vitamin-10.750 IU, D3-vitamin – 1.000 IU,
E-vitamin – 52 mg, Kobber (som kobbersulfat) 20 mg.

GENNEMSNITLIG ANALYSE:

Råprotein: 30,4% Vand: 11%

Råfedt: 18,5% Kalcium: 1,1%

Råaske: 6,5% Fosfor: 0,9%

Råfibre: 6,0% Magnesium: 0.10%

Er dette et foder, som ville være ok at fodre med?
Er der nogen der har erfaring med dette?

Jeg ved godt, at det bedst mulige er at enten fodre med rent kød, eller med et tørfoder med højere kødprocent, men jeg vil gerne sammenligne det med Royal Canins foder, som er det de plejer at få herhjemme..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pronature foder - lyder det ok?
  • #1   16. mar 2011 hej jeg er lige begyndt at bruge deres pronature holistic foder det rigtig godt..:)

• #2   16. mar 2011 Nu er det ikke kun indholdsfortegnelsen du skal kigge på da den ikke fortæller dig kvaliteten af de råvarer der er benyttet. Hvis du vil sikre dig at foderet og ikke kun indholdsfortegnelse er af en god kvalitet, skal du tjekke hvilke krav de stiller til deres råvarer. Hvis de benytter råvarer der der er godkendt som fødevarer, skulle kvaliteten være i orden og så kan man gå videre til indholdsfortegnelsen.

• #3   16. mar 2011 Umiddelbart synes jeg det ligner så meget andet ok tørfoder, men magnesiumindholdet er lige i den høje ende, så jeg ville ikke fodre med det primært.

• #4   16. mar 2011 <i> Her foder vi også med Pronature: Og det er bedre herhjemme end RC For vores katte kaster ikke ''Mad op mere'' Og har også fået mere energi og pelsen er flottere end da vi fodret med RC..... Så jeg synes og kan mærke på vores katte at de trives på det..

Kommentér på:
Pronature foder - lyder det ok?

Annonce