834 visninger
|
Oprettet:
vil han komme igen .. {{forumTopicSubject}}
Hej .
Jeg har walter på 2.5 år ..
Vi bor i en lejlighed på 2 sal ...
når jeg går ud og ryger vil han gerne med ud , men jeg er bange for han løber væk og ikke kommer tilbage igen ..
Der hvor jeg har fået ham fra kan jeg se at han har været ude .. Men skal jeg tag chancen eller skal han forblive inde kat ??
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 163
Jeg har haft min egen kat til at løbe lidt ude på altanen uden den var kattesikret, og en gang forsøgte hun at hoppe ud over kanten - heldigvis greb vi hende før hun kom helt ud. Den værste oplevelse i mit liv! Men når man ikke ved bedre, så tror man jo bare de bliver inde.. Nu kommer de ikke ud med mindre de enten har sele på..
okt 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 19 Svar: 52
Men overvejer at købe en sele til ham , så han kan komme ud og være hos os om sommeren .. og med på ferie og sådan ..
Nu ved jeg ikke om man går tur med katten , men vi har sådan et grønt område ½ min fra os ..
okt 2008
okt 2008
okt 2008
Undskyld .- men hva bilder du dig egetlig ind ..
Du ved sku da ikke noget som helst om om jeg elsker katten eller ej ..
Og sjovt nok kan jeg godt tåle sandheden .- men kan ikke tåle når folk nærmset sviner mig til!!!!
okt 2008
okt 2008
Kan du tag alt den negative energi og gå ud af min tråd.
Jeg prøver jo ligesom at finde ud af hvad jeg skal og ikke skal og hvis du kun skal sige til mig hvilken dum tøs jeg egetlig er ; så forstår jeg ikke du spilder din tid her!
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
håber i finder en god løsning
Marlene
feb 2010
Følger: 20 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 42 Svar: 317
okt 2008
Hilsen Sisses Mor
okt 2008
Jeg vil så gøre dig opmærksom på at på trods af at min Gumle altid forsøger at gå ud sammen med mig - så har han alle dage været indekat - og han vil ikke være ude - det er nemlig prøvet. Men han er meget glad for mig og derfor sidder han også ved døren når jeg komemr hjem - og dér forsøger han ikke at komme ud - for jeg går jo ind og ikke væk.
En kat (og andre dyr) kan godt vænnes til nye ting - uden at det er synd. Det er et ? om at gøre livet indholdsrigt på andre måder - og det så sker inde eller ude.
At tale om dyrenes natur er ikke relevant i det øjeblik vi tager dem ind og gør dem til kæledyr med serveret foder, bløde senge mm - vi har alle dyr for vores egen skyld - ikke for dyrene - for så ville vi ikke have kattebakker, liner på vores hunde mm.
maj 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 38 Svar: 179
Dem jeg har nu er indekatte, men går tur med dem når vejret er til det, og de elsker det, det er ligesom at gå med ne hund:-)
vil han komme igen ..