{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

vil han komme igen .. {{forumTopicSubject}}

Hej .

Jeg har walter på 2.5 år ..
Vi bor i en lejlighed på 2 sal ...
når jeg går ud og ryger vil han gerne med ud , men jeg er bange for han løber væk og ikke kommer tilbage igen ..
Der hvor jeg har fået ham fra kan jeg se at han har været ude .. Men skal jeg tag chancen eller skal han forblive inde kat ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil han komme igen ..
  • #1   22. mar 2011 uh, jeg ville ikke turde lade ham komme ud, medmindre du har kattesikret din altan! Hvis han falder ned fra 2. sal slår han sig gevaldigt - og løber højst sandsynligvis væk, for han er ikke vant til at skulle finde hjem udefra.
    Jeg har haft min egen kat til at løbe lidt ude på altanen uden den var kattesikret, og en gang forsøgte hun at hoppe ud over kanten - heldigvis greb vi hende før hun kom helt ud. Den værste oplevelse i mit liv! Men når man ikke ved bedre, så tror man jo bare de bliver inde.. Nu kommer de ikke ud med mindre de enten har sele på..

• #2   22. mar 2011 Altså der er trappen ned .- vores altan er i forbindesle med vores slavegang .. men har han lige været ud og lure jeg er bare bange for at han løber sin vej hvis jeg lige vender hovedet til ..
    Men overvejer at købe en sele til ham , så han kan komme ud og være hos os om sommeren .. og med på ferie og sådan ..
    Nu ved jeg ikke om man går tur med katten , men vi har sådan et grønt område ½ min fra os ..

• #5   22. mar 2011 Gider du godt lade hver med at snakke sådan der? - det var et sprg jeg havde ...

• #7   22. mar 2011 Og det skal så lige siges at han trives helt fint .. Det er ikke fordi han kradser på dørene eller noget som helst !

• #8   22. mar 2011 Felis F ..
    Undskyld .- men hva bilder du dig egetlig ind ..
    Du ved sku da ikke noget som helst om om jeg elsker katten eller ej ..
    Og sjovt nok kan jeg godt tåle sandheden .- men kan ikke tåle når folk nærmset sviner mig til!!!!

• #10   22. mar 2011 Amanda smiley Overvejer nemlig os at købe smiley os så han kan være med til sommer

• #13   22. mar 2011 Felis F
    Kan du tag alt den negative energi og gå ud af min tråd.
    Jeg prøver jo ligesom at finde ud af hvad jeg skal og ikke skal og hvis du kun skal sige til mig hvilken dum tøs jeg egetlig er ; så forstår jeg ikke du spilder din tid her!

• #14   22. mar 2011 der er nogen altaner der er lavet sådan at man kan sætte et voliere hegn op så katten ikke kan falde ned.... det har nogle af mine killingekøbere fået gjort til stor fornøjelse for kattene

håber i finder en god løsning smiley

Marlene

• #15   22. mar 2011 Er enig i det synd, ta en udekat lave om til indekat

• #18   23. mar 2011 Felis - VÅS! Jeg har også en kat der altid forsøger at komme med mig ud - Skulle det være fordi han længes efter at komme ud??

Hilsen Sisses Mor

• #22   26. mar 2011 Felis - Det kan jeg tillade mig når jeg selv er voksen:) Bemærk at jeg er Sisses mor - altså må jeg jo være voksen.

Jeg vil så gøre dig opmærksom på at på trods af at min Gumle altid forsøger at gå ud sammen med mig - så har han alle dage været indekat - og han vil ikke være ude - det er nemlig prøvet. Men han er meget glad for mig og derfor sidder han også ved døren når jeg komemr hjem - og dér forsøger han ikke at komme ud - for jeg går jo ind og ikke væk.

En kat (og andre dyr) kan godt vænnes til nye ting - uden at det er synd. Det er et ? om at gøre livet indholdsrigt på andre måder - og det så sker inde eller ude.

At tale om dyrenes natur er ikke relevant i det øjeblik vi tager dem ind og gør dem til kæledyr med serveret foder, bløde senge mm - vi har alle dyr for vores egen skyld - ikke for dyrene - for så ville vi ikke have kattebakker, liner på vores hunde mm.

• #23   23. jan 2012 Vores gamle huskatte hjemme ved min mor kom ud, de pe når de ville ud, og så stod de uden for vores dør i opgangen og pev når de ville ind, de vidste endda godt hvilken dør der var deres:-)
    Dem jeg har nu er indekatte, men går tur med dem når vejret er til det, og de elsker det, det er ligesom at gå med ne hund:-)

Kommentér på:
vil han komme igen ..

Annonce