Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylde mursten 500 kr.
  • Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Hand curtain rail on ceiling 400 kr.
  • Afhente mindre fældet nåletrå 1.000 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Polypper i ørene
  • #1   22. mar 2011 nu har jeg ikke forstan på det.. men min første tanke er da, at så er det gjort ordentligt.

• #2   22. mar 2011 Jeg vil operere hende alle de gange det er nødvendigt... Synes bare det er synd for det bette kræ... Hun er kun 23 uger gammel, og det er hårdt for hende at skulle igennem. Dyrlægen siger at der er 50% chance for de vil blive ved at komme igen...

• #4   22. mar 2011 jeg har haft en kuld killing der havde polypper og ejeren og jeg gik desværre den tunge vej sammen og hun blev aflivet... tænker meget på hende, da hun ville ha været 3 år imorgen. vi fik af vide der var ca 20% chance for hun blev lam ved operation, og ja polypperne kan komme igen mange gange desværre. man kan desværre ikke gøre så meget- hvis det er et voldsomt udbrud. vi fik af vide at hvis vores tidligere dyrlæge havde opdaget det i opstarten (hun var ved tidligere dyrlæge mange gange og de mente det var øremider....) men så kunne det tages med nogle øredråber

• #6   22. mar 2011 Tusind tak for jeres hjælp smiley Jeg må se om de kommer igen, og så snakke med dyrlægen om hvad den bedste løsning er...

• #7   24. mar 2011 hej

undskyld jeg blander mig i din tråd jannie j

Jeg har lige nogle spørgsmål ang polypper.
    Jeg har også solgt en killing der har problemer med ørene.
    Den har gentagene gange haft øre der løber og lugter fælt og dyrlægen har behandlet den for øremidder og betændelse 13 gange.
    Jeg læste om polypper på nettet og tilbød at betale for en opration så vi kunne se om det var polypper.
    Katten blev opereret i ørene og købers dyrlægen kom frem til at det var ørebetændelse.
    Der blev podet og man fandt frem til hvilket medicin der ville hjælpe på betændelsen.

Det har hjulpet i 2 måneder nu men kan ikke lade vær med at tro det evt var polypper da deres dyrlæge ikke kendte til dette.

Hvordan kan man se om det er polypper?

Undskyld endnu engang
    Håber at i finder den bedste løsning for katten

• #9   24. mar 2011 Hej Lina L
    Jeg hhar faktisk haft problemet nu med to killinger... Den ene er aflivet, men det er også pga. anden sygdom.
    Dyrlægen har opdaget dem begge gange ved hjælp af et mikro kamera med lys i.. De ligner små hud klumper, og den største hun havde, var på størrelse med en ært.
    Jeg opdagede der var noget galt ved killing 1, da hun pludselig ikke kunne trække vejret ordentligt... Polypperne kan både sidde i selve øret, mellemøret og svælget....
    Ved killing 2, opdagede jeg det ved at hun pludseig havde flakkende øjne, savlede og havde problemer med balancen...
    Dyrlægen sagde at det er et stort problem iblandt Maine coon raserne... Har man fået dem fjernet, er der 50% chance for de kommer igen...
    Håber jeg kunne hjælpe dig.
    MVH. Jannie J

Kommentér på:
Polypper i ørene

Annonce