{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING ! {{forumTopicSubject}}

Kære katte-ejere

Vi har mistet vores Mougli, som sidst er blevet set lørdag aften i Sommersted ved Haderslev, Sønderjylland.

Han er helt hvid med en grå kalot. Han er stor og kraftig med en vægt på 6-7 kg.
Øremærke : WJB159

Han har profil herinde, det er mine forældres kat.

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11720

Han er lidt menneske-sky og ligeså bange for biler.

Hvis nogen ser ham, bedes kontakt ske på
mobil 22 92 76 72

Please Mougli, kom hjem snart, du er savnet :o(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING !
  • #1   28. mar 2011 Jeg har en 'standard' liste, sammensat, opdateret og gemt efterhånden, som jeg finder andre stedet, håber i kan bruge det til noget.

efterlysninger andre steder end KG
    Hejsa

Er han kastreret og øre/chipmærket?

Det meste af nedenstående er sakset fra en anden tråd, hvor Tinka har givet mig lov til at 'genbruge' hendes rigtigt gode råd.
    Derudover har jeg fundet:
    http://fals.dk 
    (link fjernet) 
    (link fjernet) 

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=67146 

Pia D - Hvis det er nedenstående, du tænker på, så er det mig, der har forfattet det. Du må hjertens gerne kopiere:)

HVIS DIN KAT LØBER VÆK

Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

Lad om muligt et vindue stå åbent.

Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

Efterlysningsannonce i lokalavisen

Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.

Og efterlys på diverse kattefora.

Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

*******************************************************************************
    Jeg håber i finder ham hurtigt og håber du er rar at opdatere tråden her, når han er hjemme igen.

Held og lykke
    Pia

• #2   28. mar 2011 Åh Pia du har reddet vores dag..eller mest mine forældres :o)

Mougli er ude-kat, så han er vant til at færdes udenfor....vi har forhørt os hos naboer og bedt dem holde øje med ham...de kender ham efterhånden :o)

Vi sætter en annonce i avisen imorgen (min mor arbejder hos JV )

Og jeg melder tilbage lige så snart han er hjemme, eller i værste tilfælde afgået ved døden :o(

Tusind tak for hjælpen Pia D

Poteklem herfra

• #3   28. mar 2011 Kathrine H

Takker for jeres bønner :o)

Mougli er kastreret, og plejer ikke at strejfe...han er en ældre herre på 9 år nu :o)

• #4   28. mar 2011 Håber han meget snart finder vejen hjem til jer igen smiley

• #5   28. mar 2011 Marianne H

Mange tak, det håber vi osse.... :o)

• #6   28. mar 2011 Kathrine H

Vi prøver at bevare håbet samt de positive tanker...men man tvivler jo altid når det er ens egen kat der forsvinder :o)

• #7   28. mar 2011 Held og lykke med at finde ham smiley Håber han bare strejfer lidt smiley

• #8   4. apr 2011 HURRAAAAA HURRAAAAA

Mougli er kommet hjem igen :oD smiler over hele femøren...han kom hjem igår aftes (søndag) og jeg skal love for der var glæde i det lille hjem :o)

Han er blevet lidt tynd, men ellers har han det fint.....ingen rifter, buler eller sår ...og poterne er nogenlunde fine. Vi mistænker at han har været lukket inde hos en af naboerne, for de har ikke været hjemme i over en uge.

• #9   4. apr 2011 Puha....Godt med en happy ending smiley

• #10   4. apr 2011 Årh hvor dejligt! smiley

• #11   5. apr 2011 Dejligt, dejligt, dejligt.
    TAK!!! For en super opdatering
    smiley
    Pia, Charley og Chili

• #12   5. apr 2011 Pu-ha... Så var det godt naboen ikke var væk i 14 dage, hvis det er der han har været smiley Dejligt at han kom hjem smiley

• #13   6. apr 2011 Vi er osse meget glade for naboen ikke var længere tid væk :o)
    Og Mougli bliver forkælet i hoved og r... hmm.. hale ;o)

Kommentér på:
EFTERLYSNING !

Annonce