{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.736 visninger | Oprettet:

At flytte med kat {{forumTopicSubject}}

Vi flytter i hus her i weekenden også er mit spørgsmål så hvordan gør vi det nemt for bailey så han ikk bliver for stresset??
det er lidt af en stor forandrig da vi kommer fra en lejlighed på 65 kv også flytte i hus som er på 140 kv..

vi er i flytte rod lige pt og man kan godt mærke lidt på ham han ikke synes det er det fedeste..

nogel godt råd til hvad vi kan gør for at gøre det nemmer for ham??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At flytte med kat
  • #3   30. mar 2011 Vi skal også flytte snart, jeg og min kærste. Vores plan er, at på selve dagen bliver pigerne lukket inde i et rum i den gamle lejlighed med mad+vand+bakken og bliver så flyttet som det aller sidste når alle de andre ting er på plads i den nye lejlighed.. Så skulle det helst være så roligt som muligt når de kom hjem til det nye.. smiley

  • #4   30. mar 2011 Sørg for at det sidste du flytter er katten og dens ting.
    Hvis du vil gøre det rigtig godt, kan du sætte en Feliway difuser op Det er kattens naturlige fermoner. Difuseren sættes i stikkontakten og så spreder den feromoner i rummet,som gør at katten ikke bliver så stresset over hele siturationen.


  • #5   30. mar 2011 Da vi flyttede lukkede vi ham ind i det gamle børneværelse, hvor han fik sit kradsetræ, pude, kattebakke, mad og vand ind. Så kunne han slappe af der indtil vi havde tømt lejlighed.

  • #6   31. mar 2011 Jeg har kun flyttet med kat én gang, og gjorde det omvendt af hvordan man oftest gør.

    Dagen før flytningen gjorde jeg et rum i ny bolig klar ( madskål, vandskål, grusbakke mm.)

    På selve flyttedagen da alt var pakket, overlod jeg hele flytningen til flyttefolk og venner.
    Så snart de ankom kom jeg katten i (feliwaysprayet) transportkasse, og kørte med katten til ny bolig.
    Og mens jeg og katten sad på værelset bag lukket dør, klarede flyttefolk resten.

    Det gik så godt, at jeg vil foretrække den "metode" en anden gang.





  • #7   31. mar 2011 mange tak for jers svare.. tror at jeg lukker ham inde i det ene værlse når vi kommer til det nye hus vi har også lege en flyttevogn med to flyttemænd da jeg er gravid og min kæreste ikke kan bære alt det alene har også en lille hund og tror jeg lkker dem begge ind sammen medmad og divs ting også kan jeg jo selv sætte mig der inde med dem da jeg jo alligevel ikker er til de stor hjælp men i bær tingen ind..

  • #8   31. mar 2011 Jeg tænker også, at det ville være bedst at flytte dem som noget af det sidste, når alt er faldet til ro, og alt er nogenlunde på plads.
    Det var det, min kæreste og jeg gjorde, da vi flyttede her sidste måned, og jeg synes ikke rigtig, at der har været noget at mærke på mine katte. smiley

    Det var der så desværre på hundene, der allerede har skidt inde en fire gange. :s


Kommentér på:
At flytte med kat

Annonce