811 visninger
|
Oprettet:
R.I.P. {{forumTopicSubject}}
da jeg lige læste, om påkørsel af en kat, kom jeg til at tænke på, hvordan jeres katte er kommet her fra Jorden til Himlen?
Blev de kørt over eller aflivet med dyrlægen på grund af sygdom?
Eller har det som det tredje været den søde alderdom, og har de da sovet ind af sig selv?
Ved godt, det måske ikke er så hyggeligt et emne.
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
Har heldigvis ikke mistet andre katte!
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 65
Selvom dyrlægen sagde at man kunne prøve at behandle det, måtte jeg desværre sige at nok var nok.Den beslutning var sgu svær, men nødvendig.Kunne trøste mig med at han havde haft et godt og langt katteliv.R.I.P
aug 2010
Følger: 23 Følgere: 23 Katte: 11 Emner: 13 Svar: 152
En kom igennem et åben vippevindue og blev desværre kørt ned og dyrlægen ringede da vedkommende havde afleveret den der, han var ikke død men han havde så mange skader og dyrlægen anbefalede at aflive ham. Han blev kun 2½år
Har mistet en pga alderdom, han blev 16år og sov lige så stille ind herhjemme imens jeg havde dyrlægen i røret.
Har mistet en som fik leukæmi , han blev kun ca.4år og havde været en tilløber til os , så han må have haft det inden da han var indekat hos os.
Den sidste blev kørt ned, 7år gammel, hun trives lige pludselig ikke som indekat var urenlig og ville kun sig selv, dyrlægen anfalede at prøve at lade hende komme ud og det hjalp, desværre en dag trak det op til torden og jeg ville have hende hjem og går ud for at kalde på hende, bagefter kan jeg godt se det var det dummeste at kalde, men troede ikke hun passerede denne vej hvor hun blev kørt ned. En kollega til mig ringede da hun kunne kende min kat som lå der. Var selv omme og hente hende. Shit hvor jeg tuede og hadede mig selv.
Normalt har jeg ikke udekatte men hun trives bedst sådan og jeg havde fået en glad kat igen men ALDRIG kommer nogen af mine til at løbe frit uanset hvad. De hygger sig om sommeren i de 2 kattegårde vi har bygget nu..
R.I.P alle mine smukke misser som jeg savner hver dag..
Sikke en lang historie jeg fik skrevet der..
jan 2011
Følger: 21 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 102
Og deres anden kat Lille mis sov stille ind i en alder af 11½ år
okt 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 196
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 166
Den anden blev kun 8 år og fik akut nyresvigt og levede 1 måned efter diagnosen, til jeg besluttede at han skulle herfra på en værdig og smertefri måde.
Begge misser er kremeret og begravet på dyrekirkegården.
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 232
Jeg købte hende fra et sted hvor ham der havde den her killing slet ikke kunne lide hende og sparket til hende så fra start af var hun en kat der hurtigt blev bange og som ikke kunne klare så meget uro. Da hun var 7 år fik fik jeg mit første barn og det gik helt fint knap 2 år efter fik jeg barn nummer to også det gik godt, men så skulle vi flytte da vi købte eget hus og det kunne min lille Mille slet ikke klare. Hun blev mere angst, lå bare og gemte sig under sengen og hun stoppet med at spise. Jeg tog til dyrlægen og fik hende tjekket, men hun havde ingen sygdomme. Jeg købte speciel mad til hende, men stadig intet hjalp. Jeg hentet hende ind i stuen til mig når jeg var helt alene også gik hun langs pernellerne eller gemte sig bag mig. Efter 3 mrd uden nogen form for bedring kunne mit hjerte bare ikke mere og Mille fik fred.
Så måtte jeg sige farvel til min første kat efter 11 år pga. kræft...
Men 7-9-13 har ikke mistet nogen i trafiken selvom mine katte er udekatte alle 3 også min Norske skovkat med stamtavle.
Har doh måtte til dyrlægen med min Hankat da han havde været op og bokse med en bil en aften, men han kom hjem godt forslået og med en hel del grimme skrammer, men selvom han korstet mig en krig så lever han i bedste stil endnu
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 21 Svar: 172
En anden døde af katteaids. Han boede ikke hos mig mere der, men fulgte stadig meget med i hans liv.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Jeg valgte at kører ud på gården, for ligesom at afslutte hans cirkel..
Hans livstartede lidt dramatisk da hans mor blev kørt ned da han var 8 uger gammel, og da han som 10 uger fik en dødsdom over hovedet, så jeg blev nødt til at tage ham hjem 2 uger for tideligt..
Derefter har den stået på et bo samme nemd mig på et værelse hos min far..
Derefter i en 80 m2 lejlighed (eller et halvt hus var det) sammen med en del dyr..
Så flyttede vi til Fredericia hos nogel af mine venner..
Derefter blev jeg nødt til at have ham udstationeret i Vejle, da jeg blev uvenner med dem jeg boede hos, og måtte i starten ikke få Rottweiler med hen til min kæreste, hvor jheg boede samme nemd ham og hans far..
Så fik jeg lov ti lat få ham hjem..
Så kommer min datter til, og han må finde sig i babygråd *g*
Og så kommer Madeleine til, og et hittekuld med mor..
Og så er det så foderallergien blev ret slem, og han kommer tilbage til gården hvor hele eventyret startede..
R.I.P.