{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

aggresiv kat ligepludselig hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en bekendt som har en hunkat på de to år den har altid været sød og kælen .... men her i løbet af nogle uger har den ændret sig til at være møg aggresiv over for voksne... dog ikke hendes børn ... den gik igår til angreb på mine sko eks. og væsede for sindsygt bare vi kom i nærheden af den....... den er ikke steriliseret men har den ondt et sted? eller hvorfor denne aggresitivitet? hun er møg bange for den og det er hendes børn også nu

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aggresiv kat ligepludselig hjælp
  • #1   12. apr 2011 OK! Hun kan have det dårligt, eller er blevet bange for noget - kommer den ud? Men vis ikke angst for den, der ligger noget til grund for det. Jeg havde også engang en sær kat som var aggressiv og gik til angreb på mig (i hovedet) men den var altså syg og havde oven i det været udsat for en hel masse mishandling. Har din bekendt haft den fra killing?

• #2   12. apr 2011 Marianne.... Ja det har hun og den er ikke udsat for noget mishandling eller noget som helst .. men igår gik den fuldstændig amok og bare brølede og hvæsede lige så snart de gik op af trappen.. børnene kan gå forbi den som om den var normal men ikk voksne det virker bare underligt at hun ligepludselig er blevet sådan?.

Sara hendes børn er mellem 5-13 år og de kan bære rundt på hende og alt ting uden hun hvæser af dem

• #3   12. apr 2011 og den kommer ikke ud det er en indendørs kat

• #4   12. apr 2011 sara......... det også det jeg tænker eller den har ondt et sted? den spiser og drikker som normalt så det kan ikke være tænderne

• #5   12. apr 2011 sara...... det vil jeg prøve at sige til hende, det kunne hvertfald hjælpe en del lige at gi hende timeout smiley .. og ja det har du egentlig ret i

• #7   12. apr 2011 Når den ikke er steriliseret kan det være den er kommet i løbetid. Så måske mangler den bare en hankat smiley

• #8   12. apr 2011 jeg giver Lone J ret jeg ville tage den til dyrlæge, en sådan pludselig ændring i adfærd skyldes et eller andet og i skal huske på at katte normalt er gode til at tackle smerte... jeg kom engang til at kappe halen af vores kat i altandøren.... trods blod og div. spandt den da jeg tog den op for at haste til dyrlægen......
    tænk lige på hvis i lukker den ind for sig selv og det så viser sig den er syg og har brug for hurtig hjælp smiley

håber det bedste for katten smiley

• #9   12. apr 2011 Jeg ville helt sikkert få den kat undersøgt på kryds og tværs og ikke mindst steriliseret.
    En kat der går amok kan lave utroligt farlige skader på mennesker og andre dyr.

Kommentér på:
aggresiv kat ligepludselig hjælp

Annonce