981 visninger
|
Oprettet:
Sov godt! Farvel min skat! {{forumTopicSubject}}
Idag d. 13/4-11 sluttede min elskede kats liv.. Kato blev 1 år, 4 mdr og 3 dage gammel.
I morges blev han bidt hjel af mine forældres hund. Han faldt ned i hovedet på hende og hun blev forskrækket og fik ham slået ihjel..
Jeg er fuldstændig knust.
Han fik lov at blive hos mine forældre da jeg flyttede, for at få et godt liv på landet sammen med andre dyr og nu er han bare væk..
Man finder bare aldrig en kat som ham igen..
Farvel min skat! Du vil aldrig kunne erstattes og du vil altid være det bedste kæledyr jeg nogensinde har haft!
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Hvordan kan den dog 'komme til' at slå katten ihjel?
Er det en stor hund?
Knækkede den nakken på Kato?
Jeg tror det bliver svært for dig, at komme over, det er altid svært, når man mister et elsket dyr.
RIP Kato.
Mange tanker
Pia, Charley & Chili
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 9
tanker herfra, det er altid et kæmpe tab at miste sine dyr, som er ens bedste ven.
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 54 Svar: 333
Hun skulle angiveligt have taget direkte efter struben
Er glad for jeg ikke var der, det ville jeg ikke kunne bære..
Og han var det eneste dyr jeg nogensinde har set min far være oprigtigt glad for
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 10.084
Håber det trods alt kan være en lille trøst for dig at tænke på, at din kat havde et dejligt liv på landet, selv om hans liv desværre blev så alt for kort.
Trøstekram og mange medfølende tanker herfra.
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 52 Svar: 279
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.472
jan 2009
Men jeg er rigtig glad for jeg så ham og krammede ham så sent som igår!
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
Stort trøstekram til din mor
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 8 Svar: 44
jan 2009
Nu var Kato noget helt specielt og han betød virkelig SÅ meget for mig.. Han var ikke bare en kat, han var en del af familien og det mest vellidte dyr på gården..
Jeg vil ALDRIG glemme min lille skat og hans utrolige personlighed og derfor har jeg nu besluttet, at han fortjener at hans minde skal bevares for altid og skal have hans navn og en pote tatoveret på min ankel.
Sov godt! Farvel min skat!