1.042 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Sov godt! Farvel min skat! Sov godt! Farvel min skat!

Idag d. 13/4-11 sluttede min elskede kats liv.. Kato blev 1 år, 4 mdr og 3 dage gammel.

I morges blev han bidt hjel af mine forældres hund. Han faldt ned i hovedet på hende og hun blev forskrækket og fik ham slået ihjel..

Jeg er fuldstændig knust.
Han fik lov at blive hos mine forældre da jeg flyttede, for at få et godt liv på landet sammen med andre dyr og nu er han bare væk..

Man finder bare aldrig en kat som ham igen.. smiley

Farvel min skat! Du vil aldrig kunne erstattes og du vil altid være det bedste kæledyr jeg nogensinde har haft!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sov godt! Farvel min skat!
  • #1   13. apr 2011 Ej, det var da en frygtelig historie.

Hvordan kan den dog 'komme til' at slå katten ihjel?
    Er det en stor hund?
    Knækkede den nakken på Kato?

Jeg tror det bliver svært for dig, at komme over, det er altid svært, når man mister et elsket dyr.
    RIP Kato.
    Mange tanker
    Pia, Charley & Chili

• #2   13. apr 2011 Hvor er det sørgeligt smiley
    tanker herfra, det er altid et kæmpe tab at miste sine dyr, som er ens bedste ven.

• #3   13. apr 2011 Pia - det er er schæfer, så der er meget power i et bid fra sådan en smiley
    Hun skulle angiveligt have taget direkte efter struben smiley
    Er glad for jeg ikke var der, det ville jeg ikke kunne bære..

Og han var det eneste dyr jeg nogensinde har set min far være oprigtigt glad for smiley

• #4   13. apr 2011 Ej, hvor forfærdeligt uheldigt smiley Hvor må det være chokerende at miste sin kat på denne måde :(.
    Håber det trods alt kan være en lille trøst for dig at tænke på, at din kat havde et dejligt liv på landet, selv om hans liv desværre blev så alt for kort.
    Trøstekram og mange medfølende tanker herfra.

• #5   13. apr 2011 Ej det lyder fanme uheldigt ej hvor jeg føler med dig:(

• #6   13. apr 2011 <i> :O( Puhaaa sikke en ''Oplevelse'' Det gør mig ondt! R.I.P Lille mis....

• #7   13. apr 2011 Jeg er glad for han fik ½ år hvor han var "gårdkat", men nu fortryder jeg inderligt at jeg ikke tog ham med da jeg flyttede, så ville han stadig være hos mig!

Men jeg er rigtig glad for jeg så ham og krammede ham så sent som igår!

• #8   13. apr 2011 ej hvor sørgeligt smiley Sov sødt lille Kato smiley
    Stort trøstekram til din mor smiley

• #9   14. apr 2011 Åh gud hvor forfærdeligt. det gør mig frygteligt ondt smiley Stakkels søde missekat.

• #10   15. apr 2011 Tak for jeres beskeder allesammen!

Nu var Kato noget helt specielt og han betød virkelig SÅ meget for mig.. Han var ikke bare en kat, han var en del af familien og det mest vellidte dyr på gården..
    Jeg vil ALDRIG glemme min lille skat og hans utrolige personlighed og derfor har jeg nu besluttet, at han fortjener at hans minde skal bevares for altid og skal have hans navn og en pote tatoveret på min ankel.

Kommentér på:
Sov godt! Farvel min skat!

Annonce