{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Latterligt billigt {{forumTopicSubject}}

Min kære Gizmo havde været så uheldig at få noget lort der sad fast i pelsen omkring numsen... jeg prøvede at få det væk selv... men er vist blevet lidt sart på mine gamle dage såååå... opgav...
Ringede til dyrlægen hertil morgen og fik en tid senere på eftermiddagen..
Sagde at min kat kunne være meget aggresiv da han bestemt ikke kan lide dyrlæger, så han skulle nok bedøves..
Jeg tropper så op dernede og der står en masse veterinærsygeplersker klar... De vil rigtig gerne prøve at klare problemet uden bedøvelse og den er jeg med på, bare min kat ikke bliver stresset og ked.
Det tager vist omkring 20 min, så er det hele fjernet plus et par knuder der drillede mig...
Gizmo bliver behandlet som en konge og bliver nusset og kælet om til den helt store guldmedalje og han tager det sååå pænt, eller så pænt som Gizmo nu kan tage det.

Og hvad skal jeg give for denne omgang???

50 KRONER!!!.... smiley

damn det var billigt, sidst jeg var dernede der fik jeg gennembørstet og ordnet knuder på Cassi... det tog så en krig... og der skulle jeg af med sølle 100 kr....

Jeg synes simpelthen det var sååå billigt at jeg gav dem 150 kroner til kage til kaffen... smiley

Havde forventet jeg skulle af med meget mere jo... så smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Latterligt billigt
Kommentér på:
Latterligt billigt

Annonce