{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det skøreste jeres kat/katte har gjort
  • Camilla N
    Camilla N Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #1   13. apr 2011 Uhh , den var faktisk helt svær. smiley
    Men tror nok det er under hendes "liderlige" perioder, hvor hun er utrolig glad for min kæreste. Alt hvad der dufter af ham er bare lykken, kalder han på hende kommer hun løbende lige med det samme og ligger sig rigtig klar. Lige så snart han kommer hjem fra arbejde køre den bare på Miiiaaav og med røven helt op ad farmand. Heh
    Det er sq nok det skøreste smiley


  • #3   13. apr 2011 Skal jeg bare sige at det skøreste min kat har gjort var, at jeg havde inviteret min eks hjem og spise spaghetti med kødsauce og vi var rimelig fortrolige så jeg sad med åben dør og tissede .. havde mit mens den dag og skiftede bind samtidig og ja katten kom løbende stjal det sammenrullet bind og løb ind med det til min eks kæreste midt i maden...... JO han mistede apetitten og jeg døde af grin

  • #4   13. apr 2011 Min ene kat Mille er ikk særlig aktiv.. Men lige så snart der ligger en prop klar sniger hun sig hen, hurtigt som muligt tager hun den, og spurter væk. - Hun gemmer sig med den, indtil hun ved vi har opgivet at lede og så skynder hun sig ind i stuen hvor vi sidder og går bare AMOK!! smiley

    Det er utrolig morsomt at se, hun kaster den rundt om sig, skubber den med næsen og løber alt hvad hun kan for at fange den.

    - Den anden af vores katte elsker at lege oppe på vores køleskab, og sidder tit halvvejs nede af køleskabet for at skubbe alle vores ting ned derfra. - Når jeg så spørg hvad hun har gang i miaver hun hvor efter hun hopper ned og propper så mange af vores magneter hun nu kan have i munden (det er temmelig store) og så løber hun væk.
    - Jeg tror næsten min og min kærestes skørheder smitter af på dem o.O


  • #5   13. apr 2011 Vores gamle kat frederik lavede en go en da han var ungkat. Han havde sat sig til at skide ved siden af toilettet og da han var færdig havde han flænset toiletrullen og brugt stumperne til at dække det til med.. Kunne ikke helt blive sur på ham for det var lidt komisk:)
    Louie: jeg lagde en dag og vaskede fodlister af og havde en spand vand stående ved siden af mig. Louie ville så hoppe over den men fik ikke sine bagben med sig, så han væltede lige ned i spanden. Blev vildt forskrækket, men det var en go griner bagefter:)
    Viola: har fundet ud af at vores ene hund er en kæmpe pivskid. Så hun lister sig ind på ham og dasker til ham med poten. Så når boogie gir et hyl fra sig, ved vi at hun har været igang:)


  • #6   14. apr 2011 min kats sjoveste ting var nok da han var killing og lige synes han skulle snuppe hele min sandwich men den var større end ham og han skældte den ud hele vejen gennem huset fordi den ikke ville som han ville haha smiley så virkelig sjovt ud

  • #7   14. apr 2011 En dag havde vi været på mcdonalds og købt for meget mad og der blev en cheeseburger til overs og lidt andet...... Når vi gik ud på altanen og røg og aftalte vi ville fjerne det efter smøgen .. da jeg så ser i ruden at min hankat er oppe på bordet tager den her cheeseburger i munden hopper ned og gemmer sig og æder noget af den ...... der tænkte jeg bare hold da op det en hund jeg har

  • #8   14. apr 2011 Det er meget svært at sige, for når man har Tyrkisk Van sker der næsten dagligt noget skørt/sjovt.

  • Camilla N
    Camilla N Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #9   14. apr 2011 Hvor er der bare mange go´e , kan lige en mere med min kat.
    Da hun var killing så jeg meget animal planet på et tidspunkt, og hver gang sad hun fast foran fjernsynet og så livligt med. Men faktisk kun når jeg så animal planet.


  • #10   14. apr 2011 Min Malle finder på noget ret besynderligt.
    Hun henter forskellige ting fra førstesalen og bærer ned til mig med munden. Også stiller hun sig og miaver til jeg har set det. Det kan være en tom toiletrulle var skraldespanden, et mærkat fra tøjet eller en æske til neglelak etc.
    Og når hun hygger sig ligger hun sammekrøllet med hovedt inde på maven mens hun ælter OG sutter på babserne af sig selv. HVER DAG smiley


  • #11   15. apr 2011 Haha kom lige i tanke om en mere skør ting min kat gør hverdag sutter han på sin egen hale og ælter samtidig smiley

  • #12   19. apr 2011 Sarah gør min også smiley

Kommentér på:
det skøreste jeres kat/katte har gjort

Annonce