2.218 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

katteforkølelse katteforkølelse

Hej alle smiley
Jeg har min lille Asti som er blevet en smule forkølet , har tid hos dr. dyr på mandag , men ville enlig bare lige høre , når en mis er forkølet , kan den så selv komme ovenpå igen som hos os mennesker eller skal der medicin til ?
Go' weekend smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  katteforkølelse
  • #1   16. apr 2011 Det er virus - det kand er ikke behandles for. Det man behandler mod er følgevirkninger.

Er det Herpes kan katten være livslang bærer og gå i udbrud ved stress eller dyk i immunforsvaret.

Er han vaccineret foreskriftsmæssigt?

• #2   16. apr 2011 Katte bliver ikke forkølede som os mennesker.. der ligger normalt en alvorligere sygdom bag. Godt at du har kontaktet dr. dyr. God bedring med Asti

• #3   16. apr 2011 Hun er fuld vaccineret , og dyrlægen mente ikke der var noget alvorligt , men skal alligevel til tjek da hendes næse render lidt , men det er faktisk os det hele der er med hende smiley
    Men jeg skulle alligevel op til konsultation inden længe smiley Jeg går gerne op til dr. dyr 2-3 gange om året , bare for sikkerhedens skyld smiley Det har jeg det bedst med .
    men ville enlig bare høre hvordan det lå med det . Så må vi se hva jeg får a vide mandag smiley

• Søren S
    Søren S Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 1
    #4   16. apr 2011 Hvis det er calici, er det ikke noget, du som sådan kan gøre noget ved.
    Katten kan have ømme gummer, så du kan fodre med vådmad, hvis du ikke gør det allerede.
    Varme skader heller ikke. Virusen skal selv rase ud af kroppen på dyret.

• #5   16. apr 2011 Tusind tak for svarene smiley jeg tror nu ikke der er noget i det som sådan , hun leger og spiser ganske som normalt , men nu må vi se hva de siger på dyrehospitalet mandag smiley

Kommentér på:
katteforkølelse

Annonce