{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

Underlig opførelse {{forumTopicSubject}}

Morgan min hankat, har virkelig skiftet personlighed! far en glad kæle kat, til en kat der vil parre alt hvad der bevæger sig, nu mest dyner og mig, det går ud over. Fjerner man ham og siger nej, bliver han "sur" og han bliver ved og ved hver dag. Tænker lidt, om det hjælper kasterrere ham, eller om han måske vil blive ved opføre sig sådan, han tisser også i de andre dyrs kurve og tæpper ...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig opførelse
  • #1   17. apr 2011 Ja, det vil i den grad gøre ham roligt, at kastrere ham, da hans adfærd med garanti er hormonelt betinget. smiley

• #2   17. apr 2011 Få ham kastreret inden der bliver en vane ...

• #3   17. apr 2011 har bare haft hankatte før, som aldrig har gjort sådan, så blev helt forvirret om der var noget galt i starten:)

• #4   17. apr 2011 Der er hankatte der er mere påvirket af hormonerne og jeg kan bestemt ikke anbefale at man har fertil hankat, med mindre den skal bruges i avl og der er taget forholdsregler. At han "jumper" synes jeg ikke er det værste, det kommer når han strinter og den lugt er meget meget svær at komme af med igen, ligesom det ikke er alle hankatte der stopper selv om de er kastreret.
    Hvis man har kat som kælekat, kan jeg kun på det kraftigste anbefale at man får dem neutraliseret. Man får en meget mere harmonisk kat plus man undgår en masse uhensigtsmæssig adfærd og sygdomme.
    Så jeg vil anbefale dig at få ham kastreret så hurtigt som muligt.

Kommentér på:
Underlig opførelse

Annonce