{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

feriekat kalder.. {{forumTopicSubject}}

må lige dele min frustration.
Jeg har to dejlige katte, og en super veninde som har glædet sig meget til at passe dem nu hvor jeg skulle en uge i sommerhus med familien. Hun har nu haft dem hos sig siden fredag aften og hver aften har Chester miavet højlydt fra kl.4-6 om morgenen.
Nu er jeg bange for at hun ikke vil have dem næste gang vi skal afsted, selvom hun siger at det er dejligt at have dem udover at han larmer.
Han har gjort det derhjemme før i tiden, så jeg ved hvor irriterende det kan være så jeg ville godt kunne forstå hvis hun ikke vil passe igen.
Gid man kunne forklare kræet at han ødelægger sine chancer for pasning og således også vores chance for at tage på ferier. Ihh...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  feriekat kalder..
  • #1   19. apr 2011 Måske det var en idé at få misserne passet i eget hjem...


  • #2   19. apr 2011 Hvad med at kattene passes i vante omgivelser næste gang i stedet for. Det giver måske noget mere tryghed. Jeg ville personligt ikke få mine katte passet uden for hjemmet, hvis det er mulighed for, at de kan passes i vante omgivelser.

  • #3   19. apr 2011 Jeg er også katte sitter i denne uge men det er i eget hjem så synes ikke der er nogen problemer de er så nemme den ene snakker godt nok meget men hun savner også hendes "mor"

  • #4   19. apr 2011 vores bliver ikke flyttet når vi skal på ferie..... men vi har osse 8 udekatte.... der kommer bare en hver / hver anden dag og fylder mad og vand op...=nul problemer

  • #5   20. apr 2011 Jeg har i år taget skridtet og bestilt tid i en pension, der er meget populær.
    Det er første gang at mine skal passes udenfor hjemmet og jeg er lidt halv-nervøs.
    MEN jeg tænker lidt fremad, for der kan jo ske ændringer hvor jeg ikke har mulighed for at få dem passet hjemme. Det plejer min Mor at gøre, men hun bliver jo også ældre.....
    Derfor synes jeg at det er mere humant at vænne dem til det fra de er unge, fremt for at jeg skal til at sætte ældre katte i pension. Alt efter hvordan det går, så gør jeg det måske igen, men hvis de går i selvsving derude....... så er det første og sidste gang.


Kommentér på:
feriekat kalder..

Annonce