949 visninger
|
Oprettet:
Mere kælen {{forumTopicSubject}}
Hej hjælpsomme KG'er.
Jeg har verdens dejligste Bella (huskat) på snart 8 mdr. Hun bliver nusset og kælet og leget med stort set hele den tid vi er hjemme. Jeg tager hende op og nusser med hende mange gange om dagen. Men hun vil aldrig være oppe, så snart jeg har taget hende op smyger hun sig ud af mine arme og vil ned, hun vil heller ikke særlig tit sidde på ens skød og kæles med.
Er det nogen måde man kan få hende til at blive oppe i ens arme, og blive mere kælen og ikke så fuld fart på hele dagen lang ?
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Ellers så er hun bare en af de piger der ikke gerne ligger i arm.
Har selv en pige der hader at ligge i arm eller blive båret .
Men hun kommer gerne op og ligge hos en i sofaen og sengen , for at blive nusset lidt . Og siger så selv fra når det er nok.
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
Han kommer heller ikke op af sig selv og ligger og bliver nusset, kun en meget sjælden gang i mellem kommer hun...
Nusser og leger ellers så meget som overhovedt muligt med hende ??
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
Men når vi sidder og ser tv eller går i seng kommer de gerne og så skal der kæles.
nov 2010
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 163
Tror måske hun skal lades helt i fred, slet ikke forsøge at tage hende op eller noget, men kun snakke når hun har lyst.. så kan det være, at hun får mere lyst til at komme tæt på, når hun ikke risikerer at blive taget op som hun jo ikke er så vild med..
Vil også lige sige, at der er jo enorm forskel på katte.. Min den ene elsker at blive båret rundt på, men kommer ikke op på skødet og kæler og sådan... hvor den anden ikke kan fordrage at blive taget op, men kommer med det samme hun ser et skød der er ledigt
nov 2010
Men tror jeg prøver dit råd , tak .
Mere kælen