{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Mere kælen {{forumTopicSubject}}

Hej hjælpsomme KG'er.
Jeg har verdens dejligste Bella (huskat) på snart 8 mdr. Hun bliver nusset og kælet og leget med stort set hele den tid vi er hjemme. Jeg tager hende op og nusser med hende mange gange om dagen. Men hun vil aldrig være oppe, så snart jeg har taget hende op smyger hun sig ud af mine arme og vil ned, hun vil heller ikke særlig tit sidde på ens skød og kæles med.
Er det nogen måde man kan få hende til at blive oppe i ens arme, og blive mere kælen og ikke så fuld fart på hele dagen lang ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mere kælen
  • #1   25. apr 2011 Hvis hun ikke er netrailiseret så kan det nogle gange hjælpe at får det gjort.
    Ellers så er hun bare en af de piger der ikke gerne ligger i arm.
    Har selv en pige der hader at ligge i arm eller blive båret .
    Men hun kommer gerne op og ligge hos en i sofaen og sengen , for at blive nusset lidt . Og siger så selv fra når det er nok.

• #2   25. apr 2011 Hun er lige blevet neutraliseret for 3 uger siden?
    Han kommer heller ikke op af sig selv og ligger og bliver nusset, kun en meget sjælden gang i mellem kommer hun...
    Nusser og leger ellers så meget som overhovedt muligt med hende ??

• #3   25. apr 2011 Der er ingen af mine der vil bæres rundt med eller ligge og kæle i arm.
    Men når vi sidder og ser tv eller går i seng kommer de gerne og så skal der kæles.

• #4   26. apr 2011 Det er nok også mest det med at hun ikke bare kommer af sig selv og vil kæles, det med at ligge i arm er ikke lige så vigtigt. Ville bare ønske hun kom til os og lagde sig og ville kæles en gang i mellem smiley

• #5   26. apr 2011 Måske er hun ikke blevet vænnet til tæt menneskekontakt fra killing? Bare en tanke...
    Tror måske hun skal lades helt i fred, slet ikke forsøge at tage hende op eller noget, men kun snakke når hun har lyst.. så kan det være, at hun får mere lyst til at komme tæt på, når hun ikke risikerer at blive taget op som hun jo ikke er så vild med..
    Vil også lige sige, at der er jo enorm forskel på katte.. Min den ene elsker at blive båret rundt på, men kommer ikke op på skødet og kæler og sådan... hvor den anden ikke kan fordrage at blive taget op, men kommer med det samme hun ser et skød der er ledigt smiley

• #6   26. apr 2011 Tak for rådet smiley Det er bare svært ikke lige at tage hende op når hun er så dejlig og sød smiley
    Men tror jeg prøver dit råd , tak .

Kommentér på:
Mere kælen

Annonce