{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Snakken/miaven?? {{forumTopicSubject}}

Hej igen søde KG'er.
Er altså nødt til at søge hjælp hos jer igen.
Min lille Bella på snart 8 måneder er en indekat (i lejlighed). Hun har helt fra vi fik hende stået og miavet af fuglende og det der var udenfor. Men syntes her da det er blivet bedre vejr og varmere udenfor hun er begyndt at miave og snakke endnu mere. Hun sidder meget ofte foran det ene vindue og kigger ud og miaver.
Og nu er hun også begyndt bare gå rundt på gulvet og miave/snakke.
Hun har ikke været ude efter vi fik hende da hun var 12 uger.
Er der noget jeg kan gøre, for er bange for hun er ked, eller noget i den stil ?
Vil jo hende det bedste.

PS: skal lige siges hun er neutraliseret + hun får en legekammerat den 30. maj.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snakken/miaven??
  • #1   26. apr 2011 Altså, virker det som om hun er ked af det? For min kat snakker ekstremt meget, og "svarer" f.eks. også når jeg siger noget til hende... Men det er ike ulykkelig snak... Så jeg har bare accepteret at jeg har en værre sludrechartol smiley

• #2   26. apr 2011 Hmm, virker ikke som ked af det. Men nogen gange er det for bare at snakke tror jeg og andre lidt som om hun keder sig, Men så prøver jeg at lege med hende, men efter et stykke tid er det ikke sjovt mere.
    Er bare så bange for hun vil ud ?? smiley

• #3   26. apr 2011 Jeg tror hun kalder, så det er sikkert en god ide at hun får sig en katteven. Det skal så siges at nogle katte "snakker" mere end andre, det er ikke nødvendigvis fordi de er kede af det. Prøv at se om der sker nogen forskel når hun får sin ven.

• #4   26. apr 2011 Ja glæder mig også til at få en mere. Så håber jeg bare at de kan blive gode venner smiley

• #5   26. apr 2011 Min kat har min hund som legekammerat, men sludrer stadig helt vildt, i starten var jeg bekymret, men nu synes jeg bare at det er hyggeligt smiley

• #7   26. apr 2011 Michelle C: hehe, tror også måske Bella bare snakker med mig smiley hun render hele tiden hvor jeg er.. Men må lære/prøve at ligge bekymringen fra mig smiley

Sandra L: Bella siger også nogle sjældne gange lyde, ligesom at tiltrække fuglende, men hun miaver en del af dem eller det udenfor . Og nej det er slet ikke skingert smiley

• #8   26. apr 2011 Er Bella neutraliseret ? Ellers så er det sikkert hormoner der gør at hun miaver/kalder mere.

• #9   26. apr 2011 Ja det er hun blevet for 3 uger siden. Troede hun ville blive mere kælen og ikke fare så meget rundt, men nej, hun har lige så meget krudt i røven som før smiley

• #10   26. apr 2011 altså som tidligere nævn er nogle bare med snaksaglige end andre, min giorgio er osse noget af en snakke basse, men han vil bare gerne ha man snakker igen , så bliver han super glad, smiley

- men hvis det bekymre dig så håber vi da det bliver bedre med en katteven smiley

• #11   26. apr 2011 Jeg svarer også Bella når hun snakker og så svare hun igen , det er faktisk lidt hyggeligt smiley
    Det eneste der bekymre mig med hendes miaven er når hun står ved vinduet og kigger ud, ved ikke om det er fordi hun vil ud eller om hun snakker med fuglene udenfor? Hun står aldrig ved døren og miaver.

Kommentér på:
Snakken/miaven??

Annonce