{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

uha kan snart ikke vente længere {{forumTopicSubject}}

Jeg er så spændt på hvornår min kat føder. Hun er ved at være rigtig stor, men da hun er både inde og ude kat, ved jeg ikke hvornår hun er blevet parret.
Hun laver ikke andet end at spise og sove. Hun søger ofte kølige steder, hvor hun ligger med sin store mave ned mod det kolde.
Der er lidt billeder af maven her:
http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14038


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  uha kan snart ikke vente længere
  • #1   1. maj 2011 Uhh jeg går også spændt og venter på at min Bell føder. Hun havde termin den 29. Så det kan jo komme når som helst! Hun er bare blevet så stor.

    Det er bare så spændende smiley Held og lykke med din kat når hun går i gang ;O)


  • #2   1. maj 2011 Tak Susanne, ja nu er jeg kun vant til hundefødsler, så det er jo lidt anderledes med en kat. Den er jo sin egen, så måske vælger hun at føde mens vi sover. Også held og lykke med dit kommende kuld, mon ikke jeg kan følge med herinde smiley

  • #3   1. maj 2011 Vi går også og venter med længsel smiley

  • #5   1. maj 2011 I Lige måde smiley
    Lige et tillægsspørgsmål - Ang. Navne - Går i efter den klassiske - Første kuld - A. Eller har i navne med forskellige bogstaver i brug ? ..


  • #7   1. maj 2011 Jeg har overvejet navne med A. Men jeg synes ikke rigtig jeg kan komme på nogle gode :S Så jeg venter og ser hvad de blir for nogle små banditter smiley Glæder mig bare SÅ meget! Jeg render og kigger på hende hele tiden.

Kommentér på:
uha kan snart ikke vente længere

Annonce