963 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Asti har fået en transportkasse ... Asti har fået en transportkasse ...

.. og den blir gjort vældig tilrette smiley
http://kattegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=8458
Asti skal på weekend hos min søde nabo fra på torsdag for jeg tager et smut til KBH , og blev enig med mig selv om at give Asti en velkendt 'hule' med sig hun kan gemme sig i når nu stedet er forholdsvis nyt . Hun har kun været med ovre på kaffe besøg , så hun har ikke været der om natten og sådan smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Asti har fået en transportkasse ...
  • #2   2. maj 2011 Hun hygger sig rigtigt. Men det er ikke sikkert hun vil synes om den, hvis hun vidste hvad den rigtigt skal bruges til. Men en rigtig god ide at lade hende bruge den som hule, så er hun tryg ved den når det er tid til at komme afsted.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #3   2. maj 2011 Du kan også ligge en bluse eller andet tøj du har haft på, så hun kan lugte dig. så hun føler sig tryggere. smiley

• #4   2. maj 2011 Nårh hvor hyggeligt...
    Misse elsker også sin transportkasse, og jeg kan kun lige nå at åbne lågen, så kommer hun flyvende smiley
    Og det på trods af at hun har skulle til dyrlægen de fleste af de gange hun er kommet deri ;0)

• #5   2. maj 2011 Jeg har haft den lukket og båret hende lidt rundt i den , men hun bruger den bare som hule alligevel smiley
    Janne jeg lægger min sove t-shirt ind til hende torsdag når jeg aflevere hende , den dufter meget af mig smiley
    hun ligger bare og sover i den nu smiley hvor er det dejligt ! Og jeg havde ikke mere end lige fået den samlet så var hun nærmest i den smiley

• #6   2. maj 2011 Hehe - hvor hun hygger smiley Det er virkelig fint.. God fornøjelse med "weekendophold" smiley

• #7   2. maj 2011 Line Marie : Thihi smiley tak smiley er lidt spændt på det smiley men hun har været med derovre før så jeg håber da hun kan finde ud af det når nu mor ikke skal med smiley

• #8   2. maj 2011 Det håber jeg også hun kan - men mon ikke også hun kan? Det er en god ide, at give hende noget med, som dufter af dig smiley
    Men når det ikke er længere tid, vil jeg slet ikke være bekymret smiley

• #9   2. maj 2011 nej det er jeg skam heller ikke smiley Jeg ved hun får det som blommen i et æg , mine naboer er katteelsker med sto E , og har altid selv haft katte , dog ikke længere da de er blevet ældre , gået på pension og nu gerne vil ud og rejse lidt mere smiley
    Men hun får også noget med som dufter af mig smiley hun elsker i forvejen at ligge i mit tøj hvis jeg har fået det lagt på gulvet smiley

Kommentér på:
Asti har fået en transportkasse ...

Annonce