Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af kattegrus
  • #1   2. maj 2011 Sikkert et dumt spørgsmål, men hvad vil det sige at det er grus, der klumper?

• #2   2. maj 2011 jeg bruger det billige fra føtex, det funger fint, det samler tisset så man lige kan tag det på og lorten ligger så man også lige kan tag det. Har også brugt det billige fra rema 100 det hvide det gør det samme

• #3   2. maj 2011 Jeg bruger ever clean eller premiere excelent fra maxi zoo. De klumper, dvs de lukker tæt så det ikke lugter og så der det bare en lille kugle der skal fjernes. Tager klatter ca to gange dgl (af og til oftere, hvis det er nødvendigt) Jeg fylder noget frisk oveni når der er sunket i det og tømmer hele bakken når den bliver lidt ulækker

• #4   3. maj 2011 Bisserne her hjemme sværger til golden grey master. Louie var vandt til det da han kom her hjem til os og viola hoppede med på vognen. Det er noget meget fint grus med parfume i og det klumper helt fantastisk. Plus at misserne dufter lidt af parfumen hehe:) Jeg gir 110 for 14 kg. Renser hver dag og fylder lidt i hen af vejen. Tømmer den helt ca 1 gang i mdr smiley

• #5   3. maj 2011 Min anbefaling vil altid være Golden Grey eller Extreme Classic. Ellers kan jeg anbefale Olivers, der bestilles på nettet.
    Jeg har tidligere brugt de "billige" fra de forskellige supermarkeder og det holder bestemt ikke så godt på lugt som de andre plus klumperne ikke er så faste. Derudover skal du skifte meget oftere og derfor ender de såkaldt billige med at blive dyrere og mere besværlige i længden.

• #6   3. maj 2011 Jeg er skiftede kattegrus fra det billige fra Rema og så til Extrem Classic, fordi jeg symes at mine misser altid lugtede SÅ fælt når de havde været i bakken, lige gyldig hvor tit jeg tømte og vaskede bakken med rodalon. Og gud, hvor er jeg lykkelig for at jeg hørte efter en masse råd som kom herinde fra om at Extrem Classic - det lugter overhovedet ikke, det støver ikke og det klumper helt fantatisk så der er ikke noget spild af grusen, og det holder meget længe! smiley Jeg er så heldig at de nærmest altid har det på tilbud i Pet Hollywood i Aalborg, 100 kr for en pose! smiley SÅ jeg kan helt klart anbefale Extrem Classic, og er enig med Marianne H om at du skal skifte det billige grus meget oftere og det ender derfor med at blive lige så dyrt i sidste ende!

• #7   3. maj 2011 jeg har nu brugt det billige fra fakta i nogle måneder, og det fungere rigtig godt. ingen problemer med lugten, men fjerner også dagligt. bruger ca. 2-3 poser om måneden.

• #8   3. maj 2011 Jeg er meget tilfreds med dette:
    http://www.hundeogkattefodershop.dk/shop/words-bedst-cat-688p.html

• #9   3. maj 2011 for 2 måneder siden skiftede jeg til extreme classic, og det er bare rigtig godt! Vi bor i en lille lejlighed, og man kan slet ikke lugte der er kat smiley

• #10   12. maj 2011 Jeanett**Sikkert et dumt spørgsmål, men hvad vil det sige at det er grus, der klumper?**

Det er mig bekendt kun det røde, billige grus (moler), der ikke klumper (og så noget speciielt kilingegrus og træpiller).

De fleste grustyper er bentonitgrus, og når katten tisser i det, så bliver det til en fast klump, i stedet for smatte ud og svine grus og bunden af bakken til. Klumperne fjernes med en skovl med huller eller riller, så det ubrugte grus ikke går til spilde.

Jeg kunne slet ikke overskue at bruge ikke-klumpende grus, for så skulle jeg skifte al gruset ud og skure bakke hver dag.
    Med et godt klumpende grus, såsom Golden Grey Odeur, Ever Clean, Extreme Classic (alle fås uden duft) sparer jeg både penge, rengøring og grusmængde smiley

Hvis ellers kattene var tilfredse med Cats Best Øko plus (der er lavet af noget plantemateriale) ville jeg bruge det, da det er det mest miljøvenlige.

Kommentér på:
Anbefaling af kattegrus

Annonce