950 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Sterilisation & Fødselsdag Sterilisation & Fødselsdag

Vores dejlige lille missemor Diva har 1 års fødselsdag i dag. Men er ret sikker på at hun ikke er helt vild med den "før" gave hun fik igår af dr.dyr! Hun blev steriliseret. Da jeg endelig fik hende hjem var hun helt slået ud. Sov hele dagen og natten igennem, og er først lige vågnet. Måtte vække hende ved seks tiden i går for at hun fik bare lidt at spise. Så valgte hun så selv at gå i kattebakken, det er vores dygtige missemor, ingen uheld her.

Selv regner jeg med at hun er ved og være ovenpå igen her om en uges tid, eller sådan ca. Hvad er jeres erfaringer?

nogen gode råd til hvordan jeg holder Bastina (hendes killing) væk fra hende, han er meget glad for mor og elsker at tumle med hende?

Må hun gerne slikke i såret, hvis ja, hvornår går det så hen og bliver for meget?

Håber i kan hjælpe smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sterilisation & Fødselsdag
  • #1   4. maj 2011 stort tillykke med hende :o) Sikke en fødselsdagsgave ;P
    Har desværre ikke styr på hunkatte, så der kan jeg ikke hjælpe...

• #2   4. maj 2011 Tak Marianne H, ja det er nok ikke lige den bedste, men så får hun en lille ting og hendes yndlingsfoder senere i dag, og så har hun fået lov til at sove med min dyne, hvilket hun Ælsker. Så håber det kan veje lidt op på det

• #3   4. maj 2011 Katte vasker sig jo, men bare ikke meget i såret. Du kan sagtens se om hun bare vasker sig ren eller om hun er fikseret på såret. Generelt rører de det ikke hvis de ikke har ondt. Mine katte plejer at være sig selv dagen efter operetionen, de hopper og springer rundt som de plejer, men jeg holder dem inde i 3-4 dage for de ikke får jord i såret.

• #4   4. maj 2011 Diva er nu ikke som hun plejer, hun har sovet næsten side vi stod op i morges. Været oppe og sige et par miw og ville kæles med, spist og været i bakken ellers sovet.
    Måske kan det være fordi hun ikke er så gammel?

Men tak Maria P smiley

• #5   4. maj 2011 Nogle tåler narkose bedre end andre, måske din er lidt længere tid om det. Men hvis hun spiser og drikker, så blir hun hurtig frisk igen.

• #6   4. maj 2011 Er nok bare lidt urolig, for der skulle jo helst ikke ske det lille pus noget. Utroligt hvor meget man kommer til at holde af sine dyr smiley

Kommentér på:
Sterilisation & Fødselsdag

Annonce