{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

Fødsel igang nu {{forumTopicSubject}}

Jubiii endelig er Bell igang. Indtil videre er der kommet 3. Men den ene var desværre død ;( Hun har ikke selv klarede navlesnorene. Så det måtte vi gøre. Hun virker lidt forvirret. Hun ligger og slapper af nu. Men hun puster en del. Mon der er flere. Og hvad er chancen for at de lever?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødsel igang nu
  • #1   5. maj 2011 Tillykke smiley Hvor mange er det blevet til?

• #2   5. maj 2011 Håber på snarlig update smiley Kan se i den anden tråd at der var kommet 5 stk smiley

• Connie L
    Connie L Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #3   5. maj 2011 Hej og tillykke. du skriver i måtte klare navlesnorene, hvvordan gør du det, jeg spørger fordi min kat skal have killinger om ca. 2 uger og jeg har ikke prøvet det før. Hun er en Norsk Skovkat. og førstegangsfødende og fylder 6 år i dag den 6. maj

• #4   5. maj 2011 Connie.. man skal ikke klippe den over.. jeg bruger mine neger, jeg nudler hårdt for at lukke for blodet, og så bruger neglene, ligesom flår den river, svært at forklare, ligesom man drøv tygger med neglene..

• #5   5. maj 2011 Ja det blev til 5 killinger. Men kun 3 levende. Men de er rigtig fine og misse mor er bare så dygtig smiley Hun var meget træt og det gik hurtig. ca 2 timer i alt. Så vi var nød til at hjælpe hende med at fjerne moderkager og navlesnore. De 2 døde prøvede vi at få liv i men, de var væk. Så fik vi dem fjernet.

• Connie L
    Connie L Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Svar: 2
    #6   5. maj 2011 Tak for jeres svar vedr. navlestreng, så ved jeg hvad jeg skal gøre hvis det bliver sådan. Med hensyn til hendes alder var det bestemt heller ikke meningen hun skulle have killinger, hun smuttede ud af et vindue og jeg fandt hende først 2 dage senere og hun var sølet til i mudder. Så da hun blev tykkere og tykkere var jeg klar over det. Faktisk lidt sjovt at man kan mærke en killing sparke lidt. Så må jeg være forberedt på det kan blive kejsersnit, der lærte jeg også noget. tak

• #7   5. maj 2011 Susanne S : Stort tillykke med de 3 levende killinger og held og lykke med dem fremover smiley

Kommentér på:
Fødsel igang nu

Annonce