{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Hvad "låner" din kat? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen,

Det er godt nok ved og være 1½ time siden jeg stod op sammen med misserne. Vi fik så lidt morgenmad og snakkede lidt.

Så satte jeg mig hen til min computer for at arbejde lidt. Da jeg så havde siddet her et kvarters tid, ser jeg Bastian komme gående med hans blå håndklæde, hvilket er hans et og alt, se evt.

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14053

Jeg tænker nå ja, det er hvad det er, det er jo hans. Så går der noget tid, igen ud af øjenkrogen ser jeg Bastian komme gående med en klud, undre mig lidt men tænker egentligt ikke videre over det, da jeg sidder og arbejder. Igen går der noget tid, så ser jeg ham igen, med endnu en klud, begynder så at tænke hvad er det lige han har gang i?
Hvorefter han stolt kommer spankulerende med et viskestykke. Så går jeg ind i stuen for at se hvad det er han har gang i, så ligger der en "stor" (for ham) bunke klude, et viskestykke og hans håndklæde, og ovenpå denne sidder Bastian med udtrykket "Hvad?" skrevet i hele hovedet. Det kan jeg altså ikke lade være med at grine af. Aner ikke hvad det er han finder så fantastisk ved disse stof stykker.

Det viser sig så, at da jeg i morges tog et nyt viskestykke og en ny kareklud (som jeg gør hver morgen) har glemt at lukke den skuffe vi har dem i. Glemmer man det og Bassen opdager det. Er han straks på rov. Den lille laban.

Hvad gør jeres? Nogen gode historier?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad "låner" din kat?
  • #1   5. maj 2011 hold da lige vejret hvor er han bare lækker smiley og hvor er han sød nårrr kan slet ikke stoppe igen hehe.. smiley

    Min store hankat arcki ja han laver dælme mange sjove ting som fks at stjæle mad og det er han så god til at det er lidt uhygeliggt.

    Den ene dag stjal han en cheese burger fra mcd af pakkede den ud og åd den vildt nok alligevel haha


  • #2   5. maj 2011 Kathrine H,
    lyder også som en værre en. Sjovt at trækker stof stykkerne med ind i hulen. Bastian bygger hans bunke op midt på stue gulvet, selvom han også har en kattehule.

    Jeanet H,
    Jeg kan heller ikke andet end og grine af ham, men nogen gange kan han godt være lidt irriterende, men det synes han også jeg er lige nu, for skuffen er blevet lukket. Men sjovt du nævner mad, bassen elsker også bare mad, han kan høre hvis der lander en flue på madskålen. Han bliver også helt overgiret når man står i køkkenet og laver mad. Så render han i cirkler om sig selv hehe


  • #3   5. maj 2011 Min gamle kat Musen stjal mad smiley alt fra æg til mørbrad og kyllingelår. Engang havde jeg besøg af en veninde og hende datter på 5 år vi sad og spiste, pludselig kom musens pote op på borden, den huggede klørene i et kyllingelår og løb med det. Det gik så stærkt at vi ikke helt fattede hvad der skete før jeg så musen med kyllingelåret under et bord hvor han havde gemt sig.
    Min Bengal Gucci stjæler alt deres legetøj og gemmer det i vores sko !


  • #4   5. maj 2011 He he:)
    Herhjemme er tøj også en rigtig god ting at stjæle. Men kun hvis det hænger på tørrestativet! Derudover har hun taget et par klip-klappere, som nu er hendes....:)

    Og så elsker hun at stiikke af med dynen inde i sengen (kærestens, aldrig min!). Hun kæmper simpelthen med den i en halv time, inden hun får den slæbt ned på gulvet og så afsted ud i gangen med den:) Det ser lidt sjovt ud med sådan en lille kat og så den kæmpe store tunge dyne. Er lidt imponeret over hun kan!


  • #5   5. maj 2011 Jamen, hvor er han vakker smiley Han er virkelig sød.. Tulle er ikke slem til at "stjæle" ting, men hun har bestemt indtaget min kærestes computertaske.. Hun har sit lille tæppe deri, og så er det hendes seng. Hvis ikke den kommer med i soveværelset, "brokker" hun sig til man henter den til hende.. Så putter hun sig veltilfreds smiley

  • #6   5. maj 2011 Louie har lært at apportere med mine hårelastikker (har en film på min profil) helt af sig selv. Men det har så resulteret i at jeg aldrig kan finde dem om morgenen fordi den lille bingel stjæler dem. Han kan godt lide at transportere ting fra 1.sal og ned i stuen og omvendt om natten. Vågnede en morgen og der lagde et silkebånd ved siden af mig som jeg ved lagde på spisebordet aftenen inden. Og ja, hårelastikkerne ligger altid i sofaen når jeg skal bruge dem*G* Godt gennemgnaskede hehe..

  • #7   5. maj 2011 Sikke nogle små tyve vi har os var? man skulle tro de havde lært noget af ravnene, hehe.
    Har lige set bassen putte sig i et håndklæde som ellers skulle hænge på tørrestativet (det er ikke vådt) Men nå ja, det vel oki når nu det er det han bruger når det blå er til vask. Altid noget han går efter sit eget denne gang smiley


  • #8   5. maj 2011 min store røde hunkat pona (som jeg mistede for kort tid siden) stjal tørretumbelvarme hyggesokker som hun ruskede som en hund, kastede igennem luften og lå og sparkede i. hun kom altid stormende når jeg tømte maskinen, og blev ekstremt skuffet hvis jeg havde glemt at få hyggesokkerne med. alm strømper foldet sammen kunne til nødt gå an i mangel på bedre.
    behøver jeg sige jeg savner hende vanvittigt. mangler alle hendes kunstner og spillopper.


  • #9   5. maj 2011 Haha janne det gør min kat også med min hårelastikker. Og det er også altid gennem gnasket når jeg får dem igen hehe ellers låner mit kat ikke andet af mig smiley

  • #10   5. maj 2011 Jeg har den "store elastik-tyv" boende - he.he!
    Freddie er så klog så han ved at kassen med gummiringe ligger i køkkenskuffen, så når jeg åbner skuffen..... zooommm! Så er han der, klar til at hente elastikker, men hvor har jeg grint af i andres historier!


Kommentér på:
Hvad "låner" din kat?

Annonce