{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

negle!! {{forumTopicSubject}}

Hej.

jeg har lige købt jeg en lille perser kat.
men syntes den har svært ved at stå fast når den går på vores gulv som er et træ gulv. og igår da jeg sad og nussede hende i sofaen kunne hun ikke rigtig slippe tæppet når hun hvade sat neglende i det ( hun malker meget når hun bliver kælet)

så idag har jeg sidder og lagt mærke til at hver gang hun har sine negle ude hænger hun fast og kan ikke rigtigt slippe det hun har sat dem i..
kan de være for lange og trænge til at få dem klippet???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  negle!!
  • #1   9. maj 2011 Hej

Er hun stadig en killing? for killinger har sværere ved at trækker sine klør til sig end voksne katte har.. det havde min kat også da hun var lille. Men det er noget der går væk med alderen.

Det med at hun nærmest malker er et tegn fra katte om tryghed og at de er glade. Det bliver de ved med, også op i voksenalderen.

Håber det kunne hjælpe lidt:)

• #2   9. maj 2011 hun er ikke killing hun er 4 år gammmel..
    jeg har hende fra et internat. og også en anden kat der fra men han har slet ikke det orpblem.. derfor var jeg lidt itvivl om en kats negle kan være for lange.

• #3   9. maj 2011 jeg må prøve lieg at nippe spidsen af. hun er ellers også rigtig flink til at bruge kattetræet selv om det ikke er så nemt for hende.. smiley

hvis jeg kan få lov, det er ikke sikkert, ellers må vi lige en tur forbi dyrlægen.

• #5   9. maj 2011 Lone J

hun har boet på et internal i ca 6 mdr og har ikke været ude. jeg fik hende i lørdsag og hun skal jo være inde i 3 uger inden jeg må lukke hende ud. men hun var udekat før hun kom på internat.

men syntes bare det er syndt hun hænger fast.. tænkt hvis hun gør det når hun kommer ud og kommer tilskade på det...

• #6   9. maj 2011 okay, det vil jeg gøre - tak for hjælpen :0)

Kommentér på:
negle!!

Annonce