{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Update omkring Chili {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har skrevet indtil flere indlæg om min kat Chili hvor jeg har været vildt frustreret over hendes opførsel og at hun ikke rigtigt ville snakke med os mere. Nu synes jeg det var på tide med en update om hvordan det går nu. Sidst jeg skrev var jeg meget i tvivl om hun skulle aflives fordi hun virkelig ikke virkede til at trives hos os, men jeg må sige at hun er blevet en gladere kat og jeg er glad for at vi ikke fik hende aflivet. Hun har simpelthen kedet sig og jeg har haft det psykisk rigtig skidt, og det tror jeg at hun har kunne mærke, men nu har jeg fået det bedre psykisk og hun er blevet lidt mere rolig.
Nu hvor sommeren er ved at være her så kan hun komme ud hver dag i flere timer og det har hun nydt helt vildt så når hun kommer ind igen så falder hun simpelthen i søvn på sofaen hos mig, og hun er blevet meget mere kælen efter denne ændring og hun er begyndt at ligne sig selv igen heldigvis smiley Jeg ved egentlig ikke hvad jeg skulle have gjort uden jeres gode råd så jeg vil bare sige tak til jer allesammen for at i læser, lytter og giver gode råd når man kommer med et problem man gerne vil have svar på smiley
Knus til alle fra Linda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update omkring Chili
Kommentér på:
Update omkring Chili

Annonce